برگزیده ها
قالیباف مایل است پای جوانان را به عرصه‌های مسئولیتی باز کند

مازندمجلس:دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت گفت:هرگاه مسئولیت اجرایی کلان در کشور در شرف جابجایی مدیریتی است،یکی از گزینه‌هایی که نامش بر سر زبان‌ها می‌افتد قالیباف است

مازندمجلس:دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با اشاره به آخرین وضعیت سایت جهاد که چندی پیش از سوی محمدباقر قالیباف برای ثبت‌نام افراد حائز شرایط نامزدی مجلس آغاز بکار کرد، گفت: تا این لحظه 5474 نفر در سایت jahad.net ثبت نام کردند که این استقبال  نشان از اعتماد و عزم جوانان برای تحقق مجلس نو را می‌دهد.

محسن پیرهادی با توجه به  معرفی فتاح به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان و پایان  گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال انتصاب قالیباف به عنوان رئیس جدید بنیاد،تصریح‌ کرد: با توجه به سابقه اجرایی آقای قالیباف و این که همه ایشان را به کارآمدی و توان مدیریتی می‌شناسند، طبیعی است که هرگاه مسئولیت اجرایی کلان در کشور در شرف جابجایی مدیریتی است،یکی از گزینه‌هایی که نامش بر سر زبان‌ها می‌افتد ایشان باشد، اما در زمینه بنیاد مستضعفان، آقای قالیباف شخصا رغبت چندانی نداشت.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ادامه داد:‌ آقای قالیباف از یک ظرفیت ملی برخوردار بوده و مایل است این ظرفیت را برای اصلاح روندهای اجرایی کشور، شکستن حلقه‌های بسته مدیریتی و باز کردن پای جوانان به عرصه‌های عمومی و مسئولیتی به کار گیرند که به عنوان نمونه، فراخوان اخیر ایشان برای تشکیل مجلس نو، از جمله اقدامات ایشان است.

پیرهادی در تشریح آخرین فعالیت‌های میدانی جبهه پیشرفت و عدالت برای انتخابات و اینکه آیا این جبهه  در قالب شورای ائتلاف که اخیرا محوریت فعالیت گروه‌های انقلابی را بر عهده گرفته، تاکنون فعالیتی داشته است؟ اظهار داشت: جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، یکی از اضلاع تشکیل‌ دهنده گروه‌های انقلابی است و تمام تلاش خود را صرف ایجاد وفاق و همدلی در شرایط فعلی و ائتلاف در ایام انتخابات خواهد کرد. 

وی افزود: فعالیت‌های درون حزبی ما با جدیت در حال پیگیری است و تاکنون ده‌ها دفتر استانی و شهرستانی را با سازوکار سیاسی تشکیل داده‌ایم. همچنین کمیته‌های جبهه فعال و در جریان است و پشتیبانی و ستاد فراخوان مجلس نو نیز در حزب تشکیل شده است. در زمینه انتخابات مجلس نیز در حال کار بر روی شاخص‌های نامزدها و ارزیابی مطالبات مردم هستیم، اما شرایط فعلی برای ورود به بحث مصادیق انتخابات مجلس زود است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت محمدباقر قالیباف انتخابات مجلس یازدهم اصولگرایان محسن پیرهادی مازندمجلس