برگزیده ها
کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم

مازندمجلس:نماینده اصلاح طلب تربت جام در مجلس خطاب به نماینده مشهد گفت:آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم.

مازندمجلس:نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی به شدت از کریمی قدوسی انتقاد کرد و گفت: چه کسی به شما اجازه داده است به وزیر و رییس جمهور و نماینده مجلس حمله کنید.

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده اصلاح طلب تربت جام در مجلس شورای اسلامی در تذکری به شدت به کریمی قدوسی نماینده مشهد انتقاد کرد و گفت: طالبان یک قیف داشت و ریش مردم را اندازه می گرفت و ببینید استاندارد است یا نه. شما چه کاره مملکت هستید که که به وزیر و رییس جمهور و حالا نماینده مجلس می تازید.

وی گفت: شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم.

این عضو حزب کارگزاران ادامه داد:چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.

مجلس شورای اسلامی کریمی قدوسی نماینده مشهد جلیل رحیمی دولت رییس جمهور وزیر مازندمجلس