برگزیده ها
لیست انتخاباتی منتسب به اصولگرایان تکذیب شد

مازندمجلس:از دیشب لیست منتسب به اصولگرایان برای شرکت در انتخابات با شعار «ما می‌توانیم نمایندگانی ولایی، کارآمد، متخصص، ساده‌زیست و به دور از فساد داشته باشیم» در فضای مجازی منتشر شد

مازندمجلس:از دیشب لیست منتسب به اصولگرایان برای شرکت در انتخابات به سرلیستی حجت‌الاسلام قاسمیان و دکتر منصور کبگانیان با شعار «ما می‌توانیم نمایندگانی ولایی، کارآمد، متخصص، ساده‌زیست و به دور از فساد داشته باشیم» در فضای مجازی منتشر شده است که در آن اسامی‌ای چون محمد نعمتی، محمدصادق کوشکی، مجید شاکری، وحید جلیلی، مهدی محمدی، سیدامیر سیاح و... حضور داشتند.

خبرنگار اعتمادآنلاین برای پیگیری صحت و سقم این لیست با ایزدی و کوشکی تماس گرفت که هر دو حضورشان در این لیست و هر لیست انتخاباتی دیگر را تکذیب کردند.

فواد ایزدی که به عنوان یکی از کارشناسان بین‌الملل مطرح است و فعالیت می‌کند، در پاسخ  فقط به این جمله بسنده کرد که «هر کسی اسم من را به عنوان کاندیدای احتمالی مجلس در لیستی قرار داده است، کار بیخودی انجام داده است. چون بنده تحت هیچ شرایطی قرار بر کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارم.»

همچنین صادق کوشکی با گفتن اینکه «من این خبر را از شما می‌شنوم» گفت: «تا به امروز با هیچ گروه یا شخصی درباره ورود به صحنه انتخاباتی هیچ صحبتی نداشته‌ام. البته بنده نمی‌توانم این لیست را تایید یا تکذیب کنم، چون احتمال دارد بدون هماهنگی اسم من را هم در فهرست مورد نظرشان گنجانده باشند.

کوشکی همچنین ادامه داد: به همین دلیل تا زمانی که ندانم، لیست از طریق همفکری و با تشخیص چه کسانی بسته شده است، نمی‌توانم واکنش نشان بدهم و حتی ترجیحم این است که نسبت به وارد شدن اسمم اعتراضی هم نداشته باشم.

علاوه بر این حمیدرضا حاج‌بابایی از اعضای فعالی که گفته می‌شود این روزها در شورای وحدت اصولگرایان حضور دارد ضمن تاکید بر عدم اطلاع از لیست مورد نظر، درباره آن گفت: «نزدیک به انتخابات که می‌شود از این لیست‌ها زیاد منتشر می‌شود. او البته نسبت این لیست به اصولگرایان را تایید یا تکذیب نکرد و گفت لازم نیست که درباره هر لیستی که منتشر می‌شود اظهارنظر کنیم.»

مجلس شورای اسلامی.نمایندگان مجلس.صلاحیت.اصولگرایان مجلس یازدهم مازندمجلس