برگزیده ها
هفت خوان انتخاب شهردار مرکز استان به خوان آخر رسید

اختصاصی مازندمجلس:رجبی توانست 5 رای موافق از 9 رای اعضای شورا را به دست بیاورد اما 4 عضو دیگر شورا به او رای ندادند و مسعود مدینه را شایسته ی شهردار شدن دانستند.

اختصاصی مازندمجلس:در پنجاه‌ویکمین جلسه شورای شهر ساری که با محوریت انتخاب شهردار مرکز استان برگزار شد،عباس رجبی بیجاربنه به عنوان شهردار ساری انتخاب شد،

در این جلسه ی مهم و سرنوشت ساز،رجبی توانست 5 رای موافق از 9 رای اعضای شورا را به دست بیاورد اما 4 عضو دیگر شورا به او رای ندادند و مسعود مدینه را شایسته ی شهردار شدن دانستند.

عباس رجبی بیجاربنه، مدیرعاملی سازمان‌های تاکسیرانی، حمل‌و نقل و ترافیک، آتش‌نشانی و فضای سبز،مشاور شهردار ساری و شهردار مناطق یک و سه، ریاست کمیته فنی آتش‌نشانان کشور، عضو هیأت رئیسه تکواندو و کبدی در کارنامه داشته و از 16 مهر 1396 سرپرستی سازمان پسماند شهرداری ساری را بر عهده دارد.

در عین حال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری در صفحه ی شخصی خود در شبکه ی اجتماعی،آرای امروز انتخاب شهردار را این گونه درج کرد:

موافقین شهردار شدن عباس رجبی: علی‌اکبر ذلیکانی، اسفندیار عشوری، فرامز نقیبی، علیجان شمشیربند و کورش یوسفی بودند.

هم چنین مسعود مدینه،سعید نجاریان،سید علی آقامیری و سید قاسم قاسمی نیز به نفع شهردار شدن مدینه رای دادند.

پس از ترک شهرداری ساری توسط مهدی عبوری که بعنوان معاون وزیر راه و شهرسازی منصوب شد،عبدالحمید فرزانه از سوی شورای شهر ساری سکان ششهرداری را در دست گرفت که در نهایت حکم شهرداری او مورد تصویب وزارت کشور قرار نگرفت.

شهرداری ساری شهردار شورای شهر عباس رجبی مسعود مدینه انتخاب مهدی عبوری مرکز استان مازندمجلس