برگزیده ها
گزارش مازندمجلس از جلسه دبیران جبهه خط امام و رهبری استان مازندران + تصاویر

گزارش مازندمجلس: جلسه استانی دبیران جبهه پیروان امام و رهبری استان مازندران در سالن زین العابدین امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

مازندمجلس: جلسه استانی دبیران جبهه پیروان امام و رهبری استان مازندران در سالن زین العابدین امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

 به گزارش مازندمجلس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه و علی صابری دبیر جبهه پیروان امام و رهبری در مازندران سخنرانان اصلی این جلسه بودند و به توضیح و شرح ماوقع وضعیت سیاسی کشور و لزوم مشارکت گسترده در انتخابات، پرداختند.

 در این جلسه مقرر شد اهداف و اقدامات جبهه خط امام و رهبری، همسو و در جهت ائتلاف اصولگرایان باشد و در راستای تجمع نیروهای انقلابی و اصولگرایی حرکت کند تا در نهایت به خروج یک لیست انتخاباتی از جریان اصولگرایی منجر شود.

همچنین مقرر شد فعالیت این جبهه همیشگی باشد و فقط به دوران انتخابات محدود نشود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، احکام دبیران حوزه ها به آن ها تحویل داده شد.

گزارش مازندمجلس از جلسه دبیران جبهه خط امام و رهبری استان مازندران + تصاویر جلسه دبیران جبهه خط امام و رهبری استان مازندران جبهه خط امام و رهبری جبهه پیروان خط امام و رهبری مازندران علی صابری دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه صابری دبیر جامعه مهندسین مازندران میراحمدی امام جمعه گلوگاه