برگزیده ها
اینکه عده‌ای از میدان خارج شدن یک رسانه ابراز خوشحالی کنند،نشان‌دهنده ضعف افراد است.

مازندمجلس:سالک گفت:هرگونه انتقاد منطقی، دقیق و مستند موجب کمال هر شخص و دستگاه می‌شود.

مازندمجلس:احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی درباره وظیفه دولت در حمایت از رسانه‌ها اعم از همراه و منتقد، گفت: ما معتقد هستیم که هرگونه انتقاد منطقی، دقیق و مستند موجب کمال هر شخص و دستگاه می‌شود.

وی افزود: اگر انتقادی در جامعه وجود نداشته باشد، آن جامعه به سمت رکود سوق پیدا خواهد کرد و پویایی خود را از دست داده و قدرت برخورد با موضوعات را هم از دست خواهد داد.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: اصل انتقاد با پشتوانه منطق،‌ عقل و مستند موجب شکوفایی و رشد جامعه و هر دستگاهی که از آن انتقاد می‌شود، خواهد شد.

سالک اظهار داشت: ظرفیت پذیرش انتقاد هم برای افراد و مسئولان و دستگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این افراد باید از ظرفیت بالایی در برابر انتقادات انجام شده از خود نشان دهند.

وی افزود: انتقادات رسانه‌ها و مطبوعات یا وارد است که باید فرد یا مسئولان و دستگاه آن اشکالات را برطرف کنند و یا آنکه آن انتقاد وارد نیست و باید پاسخ منطقی به این انتقاد رسانه‌ها داشته باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: اینکه عده‌ای از دولتمردان از میدان خارج شدن یک رسانه و روزنامه ابراز خوشحالی کنند، نشان‌دهنده ضعف تشکیلات است و برآمده از بی‌ظرفیتی افراد است.

وی گفت: به نظر می‌رسد که برخی از دولتمردان و حتی بخش‌هایی از دولت حاضر نیستند عیوب خود را برطرف کنند و می‌خواهند به ادامه روند سابق سیاستگذاری و عمل و اجرای اقدامات گذشته خود ادامه دهند.

سالک ادامه داد: آثار وضعی وجود انتقاد در جامعه از سوی رسانه‌ها و مطبوعات، بالا رفتن افزایش بصیرت مردم و سطوح آگاهی آنان است، ضمن اینکه بینش اهالی جامعه را هم بالاتر می‌برد و منجر به بهبود فعالیت‌های دستگاه‌ها خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: نفس انتقاد منطقی و پذیرش انتقاد و پاسخ صحیح موجب ارتقای سطح بینش، دانش و بصیرت جامعه خواهد شد و نباید این موضوع را از مردم محروم کنیم

عضو کمیسیون فرهنگی سالک روزنامه مجلس منتقد تعطیلی دولت