برگزیده ها
 دکتر الهام ملک زاده : با مادران خود همراهی کنیم/ دکتر عالیه زمانی:ما،مادر جامعه هستیم

اختصاصی مازندمجلس: اولین همایش زن و مشارکت اجتماعی از سوی شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت مازندران در سالن اهل‌بیت (ع) ساری آغاز شد.

اختصاصی مازندمجلس: اولین همایش زن و مشارکت اجتماعی از سوی شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت مازندران در سالن اهل‌بیت (ع) ساری آغاز شد.

این همایش با حضور حدود ۴۰۰ تن از زنان فعال اجتماعی، سیاسی و سخنرانی دکتر الهام ملک زاده عضو شورای مرکزی جمعیت زنان نواندیش در حال برگزاری است.

 ۴۰۰ تن از زنان فعال ساری، گرد هم آمدند. مدعوین این همایش فقط زنان می‌باشند.



دکتر الهام ملک زاده : با مادران خود همراهی کنیم

دکتر الهام ملک زاده در سخنرانی همایش زن و مشارکت اجتماعی بیان داشت: بعد از انقلاب مشروطه زنانی وارد اجتماع شدند که آگاهی بیشتری داشتند

این استاد دانشگاه با مرور سیر تاریخی فعالیت اجتماعی زنان گفت: در قانون مشروطه ای که زنان در پیروزی آن نقش داشتند،قانونی نوشته شد که زنان حق ورود به مجلس ندارند

عضو شورای مرکزی جمعیت زنان نواندیش گفت: جامعه ما جامعه ی بریده ای از صد سال پیش نیست.هنوز بسیاری از آن مشکلات زنان اکنون نیز وجود دارد

وی افزود: فعالیت زنانه در حوزه های مختلف اجتماعی در تاریخ با فراز و نشیب های فراوانی همراه بوده است

این استاد دانشگاه در پایان بیان کرد: ما باید پسران،مردان و برادرانمان را با خود همراه کنیم.

وی با فراخوان مدران خانواده در همراهی با مادران گفت: ورود زنان در مجلس بیست و دوم وسوم به تصویب قانون  برای زنان انجامید که با لحاظ همه ویژگی های فرهنگی و دینی انجام شد

دکتر عالیه زمانی "‍ ما، مادر جامعه هستیم

دکتر عالیه زمانی در همایش زن و مشارکت اجتماعی با یادآوری مسئولیت اجتماعی زنان و نقش مادرانه آنان در خانواده و اجتماع با تاکید بر حاکمیت مسئولیت مادرانه بیان داشت: ما مادر یک خانواده نیستیم ما مادر یک جامعه هستیم.

زمانی با خطاب قرار دادن زنان در کنایه به برخی افراد که حضور فعالانه زنان را تهدید می‌انگارند گفت: جامعه‌ای که زنان در آن به خودباوری نرسند جامعه رو به فنا است.

زمانی درحالی که با ابراز احساسات حاضرین مواجه شد بیان کرد: ما در قبال فرزندان خودمان مسئولیم و باید بر نقش مادرانه‌مان در جامعه تاکید کنیم و برای توسعه فردی و اجتماعی باید نقش کلیدی ایفا نماییم.

این پزشک متخصص ادامه داد: سلامت تمام جوانب زندگی امروزی را در بر می‌گیرد و به سلامت روانی، مدیریتی، سیاسی باید در کنار سلامت جسم توجه کرد.

این فعال سیاسی افزود: در جامعه‌ای که سیاستگذارانش سهم زنان را نادیده می‌گیرند، مسئولیت ما زنان سنگین تر می‌شود

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت استان بیان کرد: مهربانی و عشق و همدلی را در جامعه جاری و ساری کنیم.

رئیس هیئت مدیره خیریه همت‌عالی مازندران گفت: هرچه قدم‌های محکم‌تر و پر صلابت‌تر در کنار هم برداریم، می‌توانیم در سرنوشت جامعه سهیم باشیم.

دکتر الهام ملک زاده : با مادران خود همراهی کنیم/ دکتر عالیه زمانی "|‍ ما مادر جامعه هستیم اولین همایش زن و مشارکت اجتماعی زن و مشارکت اجتماعی زنان عالیه زمانی الهام امین زاده بانوان نواندیش