برگزیده ها
 موانع پیش روی سرمایه‌گذاری در مازندران رفع می‌شود

مازندمجلس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه متوازن در استان باید محقق شود، گفت:موانع پیش روی سرمایه‌گذاری در مازندران رفع می‌شود.

مازندمجلس: حسین حسن نژاد امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار میاندورود با گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه و بی ریا بودن به مردم و جامعه بود و امروز مسئولان وظیفه دارند از فرصتی که در اختیار قرار دارند و صادقانه درمسیر مردم قرار دهند و این امر را مبنای تصمیات و عملکرد قرار دهیم.

وی افزود: مردم از ما انتظار توسعه یافتگی دارند باید برای بهبود وضعیت موجود  به خودمان توجه کنیم و ملاحظات، ظرفیت و شرایط کشور را نیز در نظر داشته باشیم زیرا امروز کشور دارای مشکلات فراوانی است.

حسن نژاد ادامه داد : کاهش سرمایه‌گذاری،  افرایش آسیب‌های اجتماعی، کاهش امنیت اجتماعی ابزار دشمن علیه کشور ما بوده و بدانیم تحریم همزاد، همراه و ابزار جنگ است و باید با توجه به ظرفیت خود بیندیشیم چگونه می توانیم خلاف میل دشمن عمل کنیم.

معاون استاندار مازندران گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما نقدینگی است و  اگر  موانع سرمایه‌گذاری را رفع کنیم و سرمایه‌ها را به سمت سرمایه‌گذاری هدایت کنیم  مشکل نقدینگی و بیکاری رفع  می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولیتی که بر دوش مسئولان است امانتی است که باید برای خدمت کردن استفاده شود. امروز دشمن امید مردم را نشانه گرفت باید با عملکرد و تصمیمات درست  نرخ امید را در جامعه افزایش دهیم که ضرورت دارد همه کنار هم قرار گیریم و مقابل اراده دشمن بایستیم و با صلابت بهتر از دیروز عمل کنیم و درک ما نیز بهتر و بیشتر شود.


مازندران اقتصاد تولید سرمایه گذاری