برگزیده ها
افشاگری مفاسد نباید پتکی برای کوبیدن بر سر جناح های سیاسی شود

مازندمجلس: محمد محمودی شاه‌نشین عنوان کرد: برخی از جناح‌های سیاسی نیز به دنبال گرفتن ماهی خود از این افشاگری‌ها هستند.

مازندمجلس: محمد محمودی شاه‌نشین، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس، با اشاره به ضرورت برخورد با مفسدان گفت: قوه قضاییه با یک انرژی جدید و با جدیت به مبارزه با مفسدان اقتصادی ورود کرده است. مبارزه با فساد و افشاگری‌های قوه قضاییه باعث می شود تا اعتماد مردم به مسئولان و دستگاه‌های مختلف جلب شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در ادامه اظهار کرد: نکته‌ای که وجود دارد بعضا این است که با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس عده‌ای سعی می کنند از آب گل آلود ماهی بگیرند. برخی از جناح‌های سیاسی نیز به دنبال گرفتن ماهی خود از این افشاگری ها هستند. صدا وسیما و اصحاب رسانه و همه بخش‌ها باید توجه داشته باشند که موضوع اصلی مبارزه صادقانه با فساد است و افشاگری‌ها نباید تبدیل به ابزاری برای کوبیدن بر سر جناح های سیاسی شود.

 

نماینده مردم شهریار در مجلس تصریح کرد: یکی از اهداف نطام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفسدان است و این تکلیف بر گردن همه مسئولان نظام است و همه موطف هستیم راه هر مسیری که به فساد ختم می شود را ببندیم‌.

 

وی افزود: تعلل در مبارزه با فساد باعث می شود تا اعتماد مردم نسبت به عدالت اسلامی خدشه دار شود و از سوی دیگر ثبات اجتماعی نیز بر هم خواهد خورد.

اصلاحات اصولگرایان فساد اقتصادی افشاگری