برگزیده ها
دولت موانع تولید را برنداشت

مازندمجلس: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که دولت عملکرد خود و ریاست جمهوری میزان تحقق وعده‌هایی که در انتخابات‌ها مطرح کرده را برای مردم شرح دهد.

مازندمجلس: اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب اظهار داشت: هفته دولت را به ریاست محترم جمهوری و دولتمردانی که در جهت نظام و انقلاب و مردم خدمت می کنند، تبریک می گوییم و برای شهدای بزرگوار رجایی و باهنر و دفتریان و سایر شهدای دولت، علو درجات مسئلت داریم و امیدواریم که دولت در باقیمانده دوره خود بتواند رجایی گونه عمل نماید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که دولت عملکرد خود را و ریاست جمهوری میزان تحقق وعده هایی که در انتخابات ها مطرح کرده است را برای مردم شرح دهد.

وی گفت: سخنگوی محترم دولت در نوشته خویش گفت «اگر این دولت سر کار نمی آمد چه و چه می شد» این نوعی غیب گویی است و منتقدان می گویند اگر به جای این دولت، دولت دیگری بر سرکار آمده بود، این همه مشکلات نداشتیم. به نظر ما این حق مردم است که در برابر رأیی که داده اند بخواهند دولت اعلام کند چه اقداماتی انجام داده است.

بادامچیان درباره دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهنمودهای ولی امر مسلمین، راهگشای دولت در اداره صحیح امور کشور و جذب رضایت ملت است. دولت طرح و برنامه های خود را برای اجرای این رهنمودها  به مردم اعلام کند.

وی تأکید کرد: در سال رونق تولید و در سال گذشته که سال حمایت از تولید ایرانی بود، دولت موانع تولید را برنداشت. هنوز موانع به گونه ای است که تولیدکنندگان ۷۰ خوان را باید بگذرانند، در حالی که دولت باید در خدمت تولیدکنندگانی که در برهه حساس کنونی، رزمندگان جنگ اقتصادی با دشمنان است، باشد. حزب مؤتلفه اسلامی انتظار دارد دولت به سرعت در ماه های آینده این موانع تولید را حداقل ۵۰ % کاهش دهد.

بادامچیان با اشاره به دیدار ظریف با رئیس‌جمهور فرانسه گفت: فرانسه باید طبق قراردادی که امضاء کرده است، به تعهدات خود در قبال ایران عمل کند و زیان های عمل نکردن به تعهداتش را جبران نماید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید لاجوردی گفت: شهید لاجوردی عمر پربرکت خود را وقف انقلاب کرد و توانست خط نفاق و ضدانقلاب و سازمان منافقین را به شکست برساند. او نماد مدیریت جهادی، شجاعت در تصمیم گیری، وفاداری به آرمان‌های ملت بویژه ولایت بود.

وی افزود: شهید لاجوردی یک مبارز انقلابی با استقامت و پاکدست بود. زیرکی و هوشیاری او در حفظ هویت انقلابی و کارآمدی، زبانزد انقلابیون کشور است.

بادامچیان با اشاره به روز کارمند تأکید کرد: دولت برای یک بار هم شده و برای همیشه به حقوق های نجومی در دستگاه‌های دولتی و شرکت ها پایان دهد. تبعیض بین کارمندان دولت، زیبنده نیست.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم گفت: جمهوری اسلامی بیشترین آسیب را از تروریسم دیده است. امروز منافقین در کنار ترامپ و پمپئو و دیگر مقامات کاخ سفید در حاشیه امنیت به سر می‌برند و در اروپا به راحتی رفت و آمد دارند. آنها ۱۷هزار نفر از مردم بیگناه کشور را به شهادت رساندند و به عنوان ستون پنجم دشمن در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند. دولت و دستگاه قضایی باید پیگیر جنایات آنها و پرونده های ننگین آنها باشند و در تماس با کشورهای اروپایی، آنها را از عواقب حمایت از منافقین برحذر دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گام های بلند دستگاه قضایی در فسادزدایی از کشور را ستود و اظهار داشت: یک امیدواری در مردم پیدا شده است، کسانی که در این سال ها در اثر غفلت دستگاه های نظارتی، بردند و خوردند، اکنون پای میز محاکمه قرار گرفته اند و اموال به غارت رفته به بیت المال به تدریج برمی گردد و غارتگران بیت المال در حال مجازات هستند. این یک رویکرد درست به اجرای عدالت در کشور است و مردم از آن حمایت می کنند.

بادامچیان ورود دستگاه قضایی به پرونده خودروسازان و واردکنندگان خودرو را یکی از این گام های بلند دانست و اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر اختلاس کنندگان و مجرمان اقتصادی مجازات شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین رونمایی از سامانه باور ۳۷۳ برای دفاع از حریم هوایی کشور را ستود و تأکید کرد: جمهوری اسلامی به یمن هدایت های فرمانده کل قوا به درجه ای از بازدارندگی رسیده است که هیچ قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای جرأت نمی کند قصد سوئی نسبت به همت ایرانی داشته باشد.

وی صعود ۷ پله ای قدرت دفاعی کشور را یک پیروزی دانست و افزود: گزینه نظامی علیه ملت ایران اکنون نه روی میز است و نه زیر میز. ما این پیروزی را مدیون جوانانی هستیم که اراده کرده اند که دیگر حمله ای به ایران صورت نگیرد.

بادامچیان پیروزی های مردم یمن در نبرد با ارتش متجاوز آل سعود و امارات را تبریک گفت و اظهار داشت: امروز انصارالله یمن کابوس آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود است. آمریکا و عربستان در جنگ یمن شکست خورده اند و به زودی دو دست خود را به علامت تسلیم بالا خواهند برد.

وی در پایان، استقرار ارتش سوریه در خان شیخون و فرار تروریست ها از این شهر را یک پیروزی بزرگ دانست و تأکید کرد: دولت سوریه آخرین پایگاه های تروریست ها را در خاک خود پاکسازی می کند و به زودی پایان تروریسم در این کشور را جشن خواهد گرفت.

دولت تولید اقتصاد بادامچیان