برگزیده ها
هماهنگی انتخاباتی وزارت کشور با شورای نگهبان، سپاه و نیروهای اطلاعاتی

مازندمجلس: وزیر کشور گفت: هماهنگی لازم میان شورای نگهبان در بخش نظارت، وزارت کشور در بخش اجرا، ناجا و سپاه در بخش امنیت و نیروهای امنیت و اطلاعات وجود دارد.

مازندمجلس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران این استان، هدف از سفر خود به زنجان را بررسی اقدامات انجام شده در جلسات شورای تأمین و اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و اظهار داشت: در این جلسات، مشکلات قابل تصمیم گیری مستقیماً مرتفع و مواردی که نیازمند تصویب دولت است، از سوی بنده پیگیری خواهد شد.

وزیر کشور همچنین درباره امنیت مرزهای کشور نیز گفت: خوشبختانه وضعیت امنیت بسیار خوبی در مرزها داریم؛ در شرق کشور به صورت مستمر وضعیت را بررسی می‌کنیم و تسلط کامل داریم، البته  در مرزهای شرقی با کشورهای افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از طریق همسایگان مواجه هستیم و زحمت اصلی به دوش ایران است و همکارانمان در مرزبانی سپاه و ناجا بسیار خوب فعالیت دارند.

وی گفت: در مرزهای غرب کشور، با همکاری بسیار خوب با کشور عراق و ترکیه وضعیت خوبی داریم و مرزها کاملا امن است. اخیراً نیز به دستور مقام معظم رهبری تأکید شد که رقم قابل توجهی از محل صندوق توسعه ملی بابت تجهیز و تمهیدات لازم مرزی هزینه کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در غرب کشور نیز این آمادگی را داریم که بحث اربعین را با قوت و قدرت و با تمهیدات لازم با همکاری کشور عراق در کمال امنیت و صحت انجام دهیم، گفت: البته امسال تمهیدی اندیشیده شده است که مرز خسروی نیز اضافه شود که با اضافه شدن آن ما چهار مرز خواهیم داشت که دو مرز در خوزستان و یک مرز در ایلام و یک مرز در کرمانشاه خواهد بود تا مردم بتوانند با خیال راحت تردد کنند.

دستگاه های امنیتی مجلس انتخابات مجلس یازدهم