برگزیده ها
تقویت منابع وزارت ورزش و جوانان

مازندمجلس: نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان نقش تقویت زیرساخت‌ها و تسریع در امر نرم افزاری دارند و به زودی شاهد اتفاقات مبارک در حوزه کارخانه نساجی هم هستیم، گفت: در برنامه ششم توسعه 2 منبع مالی ارزشمند برای وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مطرح و قانون شد.

مازندمجلس: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، عبدالله رضیان صبح امروز در مراسم افتتاح تجهیزات و بهسازی ورزشگاه شهیدوطنی با بیان اینکه در یک‌سال گذشته فهمیدم که کار جهادی چیست، اظهار کرد: کار جهادی را با همت مسؤولان در مسأله سیل اخیر و بازسازی ورزشگاه شهیدوطنی لمس کردم و باور نمی‌کردم بتوانیم با این فرصت کم ورزشگاه را به اتمام برسانیم.

شرایط مالی کشور مناسب نیست

نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط مالی کشور مناسب نیست ولی انجام این کارهای خوب جای تشکر دارد و  این اتفاقات خوبی رقم خورد و باید به گوش مردم برسد.

وی تصریح کرد: دوستداران متعصب فوتبال در شهرستان نیاز داشتند که کنارشان باشیم و از همه کسانی که از ابتدا تیم را هدایت کردند متشکرم و الان استرسی که وجود دارد ساماندهی مدیریت تیم است و وظیفه ما ساخت زیرساخت بود و امیدوارم سایر دغدغه‌ها هم حل شود.

تقویت منابع وزارت ورزش در برنامه ششم

دیگر نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه هرکجا وحدت، همراهی، درک درست و برنامه به هنگام انجام بگیرد توفیق حاصل می‌شود، اظهار کرد: نمونه این ادعا ورزشگاه شهید وطنی است.

علی ادیانی افزود: نقد به دولت وجود دارد ولی روحیه انقلابی ایجاب می‌کند کار انجام شده را تشویق کنیم و این طرح نماد مدیریت جهادی و انقلابی همه با هم برای فوتبال درخشان استان است.

وی تصریح کرد: نمایندگان نقش تقویت زیرساخت‌ها و تسریع در امر نرم افزاری دارند و به زودی شاهد اتفاقات مبارک در حوزه  کارخانه نساجی هم هستیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس دهم با بیان اینکه در برنامه ششم دو منبع مالی ارزشمند برای وزارت جوانان در صحن علنی مطرح و قانون شد، گفت: یکی درامد حاصل از واردات سیگار و تولید محصولات دخانی و دیگری27 دهم درصد از 9درصد مالیات بر ارزش افزوده است که پول کلانی است و مسؤولان به کمک نمایندگان باید سهم استان را از ورزش دریافت کنند.

قائم‌شهر عبدالله رضیان علی ادیانی در برنامه ششم توسعه تقویت منابع وزارت ورزش و جوانان