برگزیده ها
اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی و عمومی ادارات تابعه

مازندمجلس: «سید حسین نصیری» از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی و عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‎ها و مناطق استان خبر داد.

مازندمجلس:

به‌گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش مازندران، «نصیری»  با توجه به نقش ارزیابی عملکرد سازمانی در شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان و کمک به اجرایی کردن اهداف سازمان، بر انجام دقیق آن تأکید کرد.

وی همچنین گفت: بهبود مستمر عملکرد سازمان‌ها، نیروی عظیمی ایجاد می‌کند و همین نیرو می‌تواند تضمین‌کننده رشد و توسعه دستگاه و زمینه‌ساز  تعالی سازمان شود.

معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت:  بدون بررسی دقیق و کسب آگاهی از میزان دستیابی به اهداف سازمانی و بدون شناسایی چالش‌های پیشِ رو  و رصد روند اجرای سیاست‌های تدوین شده، بهبود مستمر عملکرد آموزش و پرورش مازندران  میسّر نخواهد شد.

«نصیری» در ادامه گفت:  با توجه به مطالب گفته‌شده، اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش استان، اقدام به  ارزیابی دوره‌ای شاخص‌های عمومی و اختصاصی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق پرداخت و تمامی سطوح زیرمجموعه  مطابق با مستندات ارائه شده، ازطریق سامانه نظارت، مورد ارزیابی قرارگرفتند.

وی اظهار داشت: ارزیابی ادارات تابعه آموزش و پرورش استان در سطح مناطق ، همه ساله، در راستای تحقق آیین‌نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون  مدیریت خدمات کشوری ودستورالعمل اجرایی آن، طی فرآیندی مستمر و به روش ترکیبی درسه مرحله به اجرا در می‌آید.

«سید حسین نصیری»  با اشاره به شاخص‌های این ارزیابی اظهار داشت: ارزیابی در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفت،

وی افزود: در شاخص‌های عمومی، آموزش و پرورش «شهرستان‌ ساری ناحیه یک»، جایگاه نخست را کسب کرد ضمن اینکه «ساری ناحیه دو» و «منطقه بلده» به ترتیب حائز رتبه دوم و سوم شدند.

معاون هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش در ادامه به شاخص‌های اختصاصی اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز، به ترتیب  آموزش و پرورش «شهرستان عباس‌آباد» و «منطقه نکا » و «شهرستان ساری ناحیه دو » رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

         «نصیری» همچنین افزود: در امتیاز حاصل از جمع شاخص‌های اختصاصی و عمومی، آموزش و پرورش «شهرستان‌ عباس‌آباد» رتبه نخست را به خود اختصاص داد و «شهرستان نکا» و « ساری ناحیه دو » نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش آموزش و پرورش مازندران شهرستان‌ ساری ناحیه یک شهرستان‌ عباس‌آباد شهرستان نکا ساری ناحیه دو منطقه بلده رتبه نخست رتبه دوم ارزیابی ادارات تابعه آموزش و پرورش مازندران