برگزیده ها
آرام کردن فضا درشرایط کنونی مسئولیت دشواری است / تلاش‌های دولت را نادیده نگیریم

مازندمجلس: دولت در وضعیت سخت تحریم، ثبات و آرامش نسبی را در کشور ایجاد کرده، پروژه های زیادی در مناطق و استان های مختلف در حال افتتاح است، نباید تلاش های دولت را نادیده بگیریم.

مازندمجلس: طی دو سه سال اخیر آمریکا بویژه بعد از خروج از برجام تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را مجددا اعاده کرد. این تحریم‌ها در قالب راهبرد سیاست فشار حداکثری تعریف شده بود و طبق اظهارات مقامات‌آمریکایی دو هدف حداقلی «تغییر رفتار ایران» و هدف حداکثری «تغییر رژیم»  را پیگیری می‌کرد.  این در حالی بود که گذشته از فشارهای تحریمی، مشکلات ساختاری اقتصادی هم هر گونه تحرک موثر از سوی دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی را با چالش‌های جدی مواجه می کند با این وجود دولت به عنوان نهاد محوری اداره کشور توانسته در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و با همکاری قوای دیگر تا حدی زیادی چالش‌های پیش رو را مدیریت کند.

در همین خصوص «قاسم احمدی لاشکی» نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: در شرایطی که تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها علیه کشور زیاد است و دشمن می‌خواهد حتی در کوچکترین کارهای ما دخالت کند و به ما آسیب بزند؛ کار کردن در این شرایط و آرام نگه داشتن فضا مسئولیت دشواری است.
وی افزود: در چنین شرایطی شاهد هستیم که دولت در هر وضعیتی تلاش می‌کند شرایط کشور را به خوبی مدیریت کرده و مشکلات کشور را به حداقل برساند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های زیادی در این شرایط سخت در حال افتتاح است که نباید آن را نادیده گرفت؛ ما مشکلات اقتصادی، تنگناها و بیکاری جوانان را داریم و قطعا باید برای مدیریت آنها تدبیر شود، اما اگر تلاش های دولت و اقدامات مثبت در حال انجام را  نادیده بگیریم، بی‌انصافی کرده‌ایم.

احمدی لاشکی با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد در حوزه انتخابیه خود گفت:‌ این اقدامات را  باید به کل کشور تعمیم دهیم، و می‌بینیم که در همه استان‌ها و مناطق کشور چنین پروژه هایی در دست اقدام، انجام و بهره برداری است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ضرورت همراهی دولت و مجلس تاکید و ابراز امیدواری کرد: دولت باید بتواند رضایتمندی را در جامعه و میان مردم بالا ببرد، ضمن اینکه مردم هم باید با دولت همکاری کنند و دولت را در حل مشکلات تنها نگذارند.

قاسم احمدی لاشکی آرام کردن فضا درشرایط کنونی مسئولیت دشواری است نماینده مردم نوشهر و چالوس حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی بیکاری جوانان