برگزیده ها
مازندران حیات خلوت برای ولنگاری نیست

مازندمجلس: زارع با بیان اینکه هنرمندان و اصحاب رسانه باید دغدغه فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تبیین و ترویج کنند، گفت: فعالان رسانه ای باید پدیده بدحجابی را به عنوان یک پدیده منفور تصویر کنند.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، « عباس زارع» امروز(7شهریورماه) در نشست خبری تشریح برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، با تاکید براحیای این فریضه واجب، اظهار کرد: اجرای امربه معروف و نهی از منکر را نباید صرفا مسئولیت دستگاه های اجرایی دانست بلکه باید همگان در اجرای این فریضه پای کار بیایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: بکار بستن اقلیت خاصی در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر کاری از پیش نخاهد برد.

وی با بیان اینکه هنرمندان و اصحاب رسانه باید دغدغه فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر را تبیین و ترویج کنند، ادامه داد: فعالان رسانه ای باید پدیده بدحجابی را به عنوان یک پدیده منفور تصویر کنند.

زارع به تردد سالانه 3میلیون گردشگر به استان مازندران را اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم استان تبدیل به حیات خلوت مسافران و گردشگران برای ولنگاری شود.

معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف و نهي از منكر مازندران با بیان اینکه مازندران بیش از 10هزار و 400شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده و یکهزار و 200امامزاده واجب التعظیم در استان داریم، اضافه کرد: انجمن ها و فعالان حوزه محیط زیست، کم و کاستی های این حوزه را به تیر اول رسانه ها تبدیل می کنند اما در حوزه دینی و ارزشی این خلاء محسوس است.

وی از رسانه ها خواست عملکرد مدیران در حوزه های مختلف اجتماعی نقد شود.

زارع با بیان اینکه امر به معروف در ادارات به درستی انجام می شود، افزود: اما پشت درهای ادارات اتفاقات دیگری را شاهدیم که باید به آن پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مازندران ولنگاری عباس زارع 3میلیون گردشگر گردشگر سالانه مازندران 3 میلیون گردشگر دارد