برگزیده ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد نوشهر شد

مازندمجلس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه برای شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی مازندران وارد نوشهر شد و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

مازندمجلس: به گزارش خبرگزاری ایرنا محمد جواد جهرمی به عنوان وزیر معین در جریان سفر یک روزه خود به استان مازندران علاوه بر شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی، طرح توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر را افتتاح می‌کند.

طرح توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر به میزان ۸۵۰ مترمربع و بهسازی آن به میزان یک هزار و ۷۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد.

علاوه بر این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است  همزمان ۱۷۵ طرح مخابراتی و ارتباطی استان را با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال رونمایی کند.

۳۳ سایت نسل دوم، ۱۷۷ سایت نسل سوم و چهارم تلفن همراه، احداث یک سایت ای تی یی LTE، توسعه پوشش تلفن همراه در روستاها، اتصال ۲۴۳ روستا به شبکه ملی اطلاعات، برقراری رومینگ همراه اول و ایرانسل در تمامی روستاهای دارای پوشش استان، نصب و راه اندازی سیستم های دبلیو دی ام WDM نوری و ظرفیت سازی فیبرنوری اف تی تی اچ FTTH، راه اندازی سوئیچ مرکزی نوری و سیستم های سوئیچ دسترسی نوری از طرح هایی است که رونمایی می شود.

وی همچنین قرار است عصر امروز در یادواره شهدای روستای نیمور بخش کجور از توابع  شهرستان نوشهر سخنرانی کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشهر مازندران وزیر جوان دولت جلسه اقتصاد مقاومتی مازندران طرح توسعه ترمینال فرودگاه نوشهر