برگزیده ها
بهره برداری از سه پروژه زیربنایی

مازندمجلس: برای بهره برداری از این پروژه ها که از محل اعتبار دولتی و بخش خصوصی تکمیل شد حدود 540 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر بندر امیرآباد در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها که از محل اعتبار دولتی و بخش خصوصی تکمیل شد حدود 540 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
سیاوش رضوانی پروژه های افتتاح شده را شامل  فاز اول  راه رستمکلا -  بندرامیرآباد ، سیلوی 20 تنی و جرثقیل موبایل اعلام کرد.

وی گفت که فاز اول راه دسترسی به امیرآباد از رسمتکلا به مسافت 12 کیلومتر با اعتبار 200 میلیارد ریالی به مرحله بهره برداری رسید .

رضوانی افزود: فاز دوم این محور به طول  8 کیلومتر با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال در دست ساخت است که تا دهه فجر به بهره برداری  می رسد.
وی  گفت: سیلوی 20 هزار تنی غلات هم با روش بی او تی ( قرارداد مشارکتی ) با اعتباری افزون بر 77 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی احداث شد و اکنون با بهره برداری از ان حجم ذخیره سازی غلات در بندرامیراباد به افزون بر 200 هزار تن رسید.
رضوانی افزود: جرثقیل موبایل هم با ظرفیت 60 تنی و با اعتبار 270 میلیارد ریالی با مشارکت بخش خصوصی به مرحله بهره برداری رسیده است و ظرفیت باربرداری حدود 60 تنی را به طور همزمان دارد.

در بندرامیرآباد انجام شد بهره برداری از سه پروژه زیربنایی بندر امیرآباد مازندران