برگزیده ها
اصولگرایان لیدری باهنر و حدادعادل را قبول ندارند/ مردم این بار به اصولگرایان رای می‌دهند

مازندمجلس: ابوالقاسم‌ رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: ذهنیت حاکم بر جریان اصولگرایی، کار تیمی است.

مازندمجلس: دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین گفت: اصولگرایان نه حدادعادل و نه محمدرضاباهنر را به‌ عنوان لیدر برنمی‌تابند. ذهنیت حاکم بر جریان اصولگرایی، کار تیمی است. به‌ همین دلیل اگر چهره‌هایی چون حدادعادل یا باهنر بخواهند در قالب یک لیدر یا... در فعالیت‌های انتخاباتی نقش‌آفرینی کنند، به طور حتم اصولگرایان با چنین چیزی کنار نمی‌آیند. حتی اگر دچار این توهم باشند که «خیاط آتش‌به‌اختیاری هستند که باید بر قامت اصولگرایان لباس بدوزند» هم فعالیت‌هایشان به نتیجه نمی‌رسد و اصولگرایان به خواسته آنها تن نمی‌دهند. پس بهتر است هر کدام از دوستان که با هدف تصمیم‌گیری یا لیدری تلاش‌هایی را پیگیری می‌کنند با این واقعیت کنار بیایند که از جانب اصولگراها پس زده خواهند شد.

 

ابوالقاسم‌ رئوفیان با اشاره به نارضایتی‌هایی که در بین اقشار مختلف به وجود آمده، گفت: به نظر من مردم در انتخابات‌ پیش رو به چهره‌های اصولگرایی اقبال بیشتری نشان می‌دهند. در واقع باید گفت رای تهران، که رای‌ سیاسی‌ای در همه دوره‌های مختلف انتخابات مجلس است، در این دوره به نام اصولگرایان به صندوق‌ها ریخته خواهد شد. دلیل چنین پیش‌بینی‌ای هم این است که فراکسیون امید در این سه سال و چند ماه گذشته رای‌دهنده‌هایش را ناامید کرد و بعید است اصلاح‌طلبان بتوانند دوباره از مردم رای بگیرند.

 

این فعال سیاسی در مورد این ذهنیت که «هواداران اصلاح‌طلبی به اصولگرایان رای نمی‌دهند» توضیح داد: مردم تصورشان این است که اصولگرایان با تغییر رویه به شرایطی می‌رسند که می‌توانند تاثیرگذاری مثبتی داشته باشند. با وجود این، امیدوارم اصولگرایان از دادن وعده‌های خارج از طاقت و توان پرهیز کنند تا مردم بتوانند به ما اعتماد کنند. در همین راستا جریان اصولگرایی حتماً و قطعاً به چهره‌های تندرو و رادیکال پشت خواهد کرد.

 

ابوالقاسم‌ رئوفیان در پایان با تاکید بر اینکه «اتحاد انتخاباتی برای اصولگرایان محال است» گفت: اینکه کسی یا کسانی در ذهن‌شان تصور کنند جبهه اصولگرایی این فضا را دارد که با یک لیست مشترک وارد رقابت‌های انتخاباتی شود، تصور غلط و باطلی است. معلوم است سلیقه‌های درون اصولگرایی که با هم اختلاف دارند و نشان داده‌اند به هیچ وجه با همدیگر دور یک میز نمی‌نشینند، تحت‌ هیچ شرایطی نمی‌توانند اشتراک‌ نظرشان را به حالتی برسانند تا در قالب یک لیست مشترک وارد رقابت‌های انتخاباتی شوند. به‌ همین دلیل تاکید بسیار می‌کنم که لیست مشترک برای اصولگرایان محال است.

انتخابات مجلس مجلس یازدهم اصولگرایان