برگزیده ها
اظهارات وزیرکشور درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات

مازندمجلس: وزیر کشور گفت: اگر گزارشات مستندی درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات داشته باشیم حتما جمع‌بندی می‌کنیم و به قوه قضائیه جهت رسیدگی ارائه می‌دهیم.

مازندمجلس: وزیر کشور درباره برخورد با برخی اعتراض‌های کارگری عنوان کرد: حوزه کارگری متولی دارد ولی از منظر حوزه اقتصادی و هم از منظر امنیتی در وزارت کشور تلاش می‌کنیم با الگوی پیش‌بینی و پیشگیری نسبت به رفع مشکلات و موانع و پاسخگویی اقدامات را پیگیری کنیم در این زمینه معاونت اقتصادی فعال است و معاونت امنیتی و سیاسی هم اقدامات لازم را انجام می‌دهند و هر زمان لازم بشد مجموعه نظرات را جمع‌بندی کرده و به دولت ارائه می‌دهیم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آستانه انتخابات مجلس چقدر قرار است نظارت داشته باشید تا پول کثیف که قبلا درباره آن صحبت کردید وارد انتخابات نشود، گفت: در این زمینه قانون لازم را در لایحه جامعی که تقدیم مجلس کردیم پیش‌بینی کرده بودیم که همه هزینه‌ها از مبدا تا مقصد در بحث انتخابات بر اساس نظام مالی و حسابداری صورت بگیرد، متاسفانه این لایحه هنوز تصویب نشده ولی امیدواریم در ماه‌های باقی‌مانده این اتفاق بیفتد. اما در همین حد مواجهه با این موارد هم اگر گزارشات مستندی در این باره داشته باشیم حتما جمع‌بندی می‌کنیم و به قوه قضائیه جهت رسیدگی ارائه می‌دهیم.

وزارت کشور رحمانی فضلی مجلس مجلس یازدهم انتخابات