برگزیده ها
اتمام کارخانه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال/حضور نوبخت برای تامین اعتبار پروژه

مازندمجلس: فرماندار ساری گفت: قول می‌دهم تا پایان سال ۹۸ نیروگاه زباله‌سوز ساری را به اتمام برسانم و هر وقت احساس کردم که نمی‌توانم برای پیشبرد آن تلاش کنم، صادقانه موضوع را به اطلاع مردم می‌رسانم.

مازندمجلس: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی امروز در جمع مردم منطقه چهاردانگه و در پاسخ به مطالبه مردم درباره ساماندهی زباله ساری که به منطقه چهاردانگه در روستای ارا دپو می‌شود، اظهار کرد: بنده درد مردم چهاردانگه را درک می‌کنم.

مازندمجلس - پایگاه خبری مجلس مازندران

وی با اشاره به مشکلاتی که حمل زباله برای مردم ایجاد کرده است، تصریح کرد: من در کنار مردم چهاردانگه هستم و با تمام وجود برای حل معضل زباله تلاش می‌کنم.

فرماندار ساری با اشاره به طولانی شدن پروژه احداث زباله‌سوز ساری،افزود: به‌صورت روزانه پیگیر احداث کارخانه زباله‌سوز هستم.

مازندمجلس - پایگاه خبری مجلس مازندران

این مسؤول با اعلام اینکه بنده عملکرد مسؤولان قبلی را نفی و یا تایید نمی‌کنم، یادآور شد: آنچه را که باید پاسخگو باشم میزان کارکرد خودم است و از زمانی که به عنوان مسؤول انتخاب شدم به صورت عملیاتی پیگیر تکمیل پروژه هستم.

رضایی خاطر نشان کرد: انصاف این است که کارکردها را براساس عملیات اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تجهیزات کارخانه زباله‌سوز به‌صورت کامل وارد استان شده است، ابینه فنی با رشد ۴۶ درصدی مواج شده و میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه ۶۰ درصد است.

فرماندار ساری با اعلام اینکه به مردم چهاردانگه قول می‌دهم که تا پایان سال ۹۸ پروژه کارخانه زباله‌سوز را راه‌اندازی کنم، افزود: عملیات تکمیل کارخانه زباله سوز را به صورت روزانه رصد می‌کنم.

وی از حضور نوبخت معاون رئیس جمهور برای بازدید از کارخانه زباله‌سوز ساری خبر داد و گفت: معاون رئیس جمهور از نزدیک قرار است ابعاد تکمیل پروژه کارخانه زباله سوز ساری را مورد بررسی قرار داده و برای تامین اعتبار آن به مرکز استان سفر کند.

فرماندار مرکز مازندران درباره درخواست مردم چهاردانگه برای جلوگیری از انتقال زباله به این منطقه، گفت: این موضوع در سطح استان باید مورد بررسی قرار گیرد اما آنچه را که بنده در حال حاضر پیگیری می‌کنم و به صورت جدی در برنامه کاری خویش قرار دادم بحث تکمیل کارخانه زباله‌سوز ساری است و قول می‌دهم تا پایان سال ۹۸ آن را به اتمام برسانم و هر وقت احساس کردم که نمی‌توانم برای پیشبرد آن تلاش کنم، صادقانه موضوع را به اطلاع مردم می‌رسانم.

زباله چهاردانگه زباله چهاردانگه زباله سوز ساری مازندران