برگزیده ها
از انتخاب قهرمانان ورزشی ۱۲ سال گذشته تا حضور مربی فاقد کارت!

مازندمجلس: مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی مازندران در حالی قرار است برگزار شود که ابهاماتی در انتخاب اعضای مجمع این هیات از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد.

مازندمجلس: انتخاب افراد طوری عجیب و خارج از قوانین آیین نامه برگزاری مجامع انتخابات هیات های ورزشی است که شائبه مهندسی انتخابات به شکل محسوس در جامعه بزرگ ورزش مازندران مطرح شده است.

طبق آیین نامه مجامع هیات های ورزشی نماینده ورزشکاران باید از بین بهترین های سال منتج به انتخابات باشند؛ اما در مجمع هیات ورزش های همگانی مازندران قهرمانان ورزشی ۱۲ سال گذشته در لیست مشاهده می شوند که در نوع خود جالب و تعجب آور است!

این در حالی است که قهرمان ورزشی و اعضای تیم ملی در رشته های ورزشی همگانی مازندران در سال گذشته عناوین ارزشمندی کسب کرده اند و عدم انتخاب آنها نوعی دهن کجی به جامعه ورزش همگانی استان محسوب می شود.

همچنین نماینده مورد نظر مربیان برای حضور در مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی مازندران فاقد کارت مربیگری است و با وجود مربیان بین المللی و تراز اول در استان و همکاری مستمر آنها با فدراسیون ورزش های همگانی این سوال در ذهن جامعه ورزش ایجاد می شود که چرا مدیریت انتخابات از سوی دستگاه ورزش مازندران به سمت یک کاندیدای خاص سوق یافته است؟ 

مطمئنا افرادی که می خواهند مسیر قانونی انتخابات مجمع هیات ورزش های همگانی مازندران را خدشه دار کنند اهداف سیاسی را دنبال می کنند و با وجود نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی شائبه سرکوب یک کاندیدا و حمایت همه جانبه از کاندیدای دیگر دور از ذهن نیست!

تخلفات عمده ای در نحوه چیدمان اعضای رای دهنده این انتخابات هیات ورزشی صورت گرفته است. ورزش مازندران دارای افتخارات بیشماری بوده و انجام چنین اقدامات ناصوابی با روح پهلوانی و اخلاق در ورزش کاملا در مغایرت است.

وزارت ورزش و فدراسیون ورزش های همگانی به تخلفات مشهود و گسترده اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نحوه برگزاری مجمع انتخابات هیات ورزش‌های همگانی مازندران ورود کنند تا شاهد انتخاباتی سالم باشیم، قانون ذبح نشود و خدای ناکرده موجبات دلسردی و ناامیدی جامعه بزرگ و محترم ورزش مازندران را فراهم نیاورد.

ورزش های همگانی انتخابات سیاست