برگزیده ها
برنامه اصولگرایان؛ کسب اکثریت مجلس یازدهم و معرفی دولت همسو در ۱۴۰۰

مازندمجلس: رئیس کمیته اطلاع‎رسانی خانه احزاب می‎گوید: برنامه اصولگرایان برای انتخابات ۹۸ این است که بتوانند بعد از به‌دست آوردن اکثریت مجلس، دولتی همسو با خود را در انتخابات بعدی معرفی کنند.

مازندمجلس: حسین کنعانی‎مقدم، فعال سیاسی اصولگرا و رئیس کمیته اطلاع‎رسانی خانه احزاب درباره فعالیت‎های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس ۹۸ می‎گوید: در حال حاضر ما فعالیت‎هایمان را در سه بخش آغاز کرده‎ایم؛ یک تیم برای برنامه‎ریزی در حال فعالیت است، تیم دیگر برای گفتمان‎سازی اصولگرایی و تیم سوم هم حول محور گزینه‎ها و پیدا کردن نامزدهای انتخاباتی فعالیت می‎کند.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به فرمایشات رهبری، اصولگرایان سراغ جوانان حزب‎اللهی خواهند رفت، به ایرناپلاس می‎گوید: اولویت ما با جوانان است. جوانانی که با کارآمدی و چابکی خود، مجلس آینده را در دست بگیرند.

دبیرکل حزب سبز ایران همچنین اضافه می‎کند: برنامه ما برای مجلس آینده این است که بعد از به‌دست آوردن اکثریت مجلس، دولتی همسو را معرفی کند تا بتواند کشور را به سمت‎وسوی صحیح، سوق دهد.

کنعانی مقدم در ادامه بیان می‎کند: ما منعی برای کاندیداتوری مجدد افراد نگذاشته‎ایم، اما فرض ما این است که افراد مقبول و صالح، کاندیدا و وارد مجلس شوند؛ به‎عبارتی هم رأی داشته‎ باشند و هم صلاحیت.

رئیس کمیته اطلاع‎رسانی خانه احزاب، می‎افزاید: در حال حاضر فعالیت‎های اصولگرایان از سوی فراکسیون اصولگرایی خانه احزاب، شورای وحدت و ... پیش‎ می‎رود. همه گروه‎های اصولگرایی بناست لیست خود را ارائه دهند و برنامه انتخاباتی خود را خواهند داشت.

کنعانی مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا اصولگرایان در فاصله شش ماهه تا انتخابات، هنوز به وحدت نرسیده‎اند، می‎گوید: اصولگرایان در تلاش هستند به وحدت برسند و روحانیت مبارز نیز در تلاش است بتواند وفاق بین اصولگرایان را شکل دهد.

برنامه اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم خانه احزاب اصولگرایان