برگزیده ها
اصلاح‌طلبی نیازمند بازتعریف است

مازندمجلس: محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من هم موافقم که اصلاح‌طلبی نیاز به بازتعریف دارد و لازمه این بازتعریف اندیشمندی است.

مازندمجلس: محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتقاد اصلاح‌طلبان از ارائه لیست در انتخابات گذشته اظهار کرد: منتظریم شرایط کشور انتخاباتی شود، به طور طبیعی حول محور رئیس دولت اصلاحات که مسئولیت کلان جریان اصلاحات را دارد به جمع‌بندی برای ارائه لیست می‌رسیم.

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان به دلیل عملکرد فراکسیون امید گفت: هر فعالیت سیاسی نقاط قوت و ضعفی دارد، فراکسیون امید هم از این مسئله مستثنی نیست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه جریان اصلاحات خیلی مرتبط و منوط به امثال من نیست، تصریح کرد: جریان اصلاحات یک فرآیند کلی است که در جامعه جریان دارد، مردم مطالبه‌گر هستند، ممکن است در این فرآیند موفقیت‌ها و ضعف‌هایی داشته باشیم اما مردم به راحتی از مسیر خود دست نمی‌کشند.

او ادامه داد: مردم شاید نمایندگان خود برای انجام وظایفشان را تغییر دهند، از این سو نمی‌توانیم به دلیل عملکردها تصور کنیم جریان اصلاحات تضعیف شده است، بلکه جریان اصلاحات یک جریان پایدار است که صاحب آن مردم طبقه متوسط شهری هستند.

عطریانفر با اشاره به اظهارات کرباسچی مبنی بر بازتعریف اصلاحات اظهار کرد: کرباسچی حرف درستی زده است چراکه باید متناسب با اقتضائات زمان ببینیم رویکردهای اصلاح‌طلبانه ما چگونه است، معتقدم نباید ذهن خود را فقط معطوف به تعاریف پیشین کنیم، تغییر شرایط و صحنه رقابت در تعریف روزآمد اصلاحات موثر خواهد بود.

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه بازتعریف اصلاحات نیاز به اندیشمندی دارد، گفت: معتقدم کلیات فرمایشات آقای کرباسچی درست است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات مرعشی مبنی بر حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو از فن سالاران، خاطرنشان کرد: تکنوکراسی ابزاری برای پیشبرد اهداف سیاسی است که همه به آن نیازمند هستند، نه‌تنها اصلاح طلبان بلکه اصولگرایان هم از جریان تکنوکراسی بهره‌مند هستند، فن سالاری ابزاری برای پیشبرد اهداف یک طیف سیاسی است.

رئیس دولت اصلاحات لیست انتخاباتی محمد عطریانفر عضو حزب کارگزاران سازندگی باز تعریف اصلاح‌طلبی اصلاح طلبان