برگزیده ها
حسین زادگان از استانداران موفق دولت است

اختصاصی مازندمجلس: شیخ عبدالصمد زراعتی روحانی اصلاح‌طلب مازندرانی است که اصالتی جویباری دارد. او در آخرین انتخابات ریاست جمهوری معاون امور شهرستان‌های ستاد حسن روحانی در استان مازندران بود.

اختصاصی مازندمجلس: سکوت و انفعال دولت، اندک امیدها را نیز به محاق کشانده است. تدبیر اقتصادی هم که در چنگال تحریم گرفتار آمده و دولت به‌زور امور روزمره خود را انجام می‌دهد.

انفعال دولت اندک امیدها را به محاق کشانده است

شیخ عبدالصمد زراعتی در آغاز این گفت‌وگو بیان کرد: قبل از بررسی عملکرد تقریب یک‌ساله‌ی حسین زادگان، باید به نقاط قوت و ضعف دولت بپردازیم. استانداران به‌تبع همان نقاط قوت و ضعف، نمودارشان پیدا می‌شود؛ اما اگر بخواهیم تنها به عملکرد استاندار مازندران نگاه کنیم باید بگویم که در این فرصت چندماهه، اگرچه نقدهایی متوجه ایشان است ولی یکی از استانداران موفق دولت هستند.
این فعال سیاسی در ادامه صحبت با اشاره به اینکه شعارهای ارائه‌شده توسط حسین زادگان در خصوص امید اجتماعی، تدبیر اقتصادی و اعتدال سیاسی ابتدا باید از سوی دولت و در سطح کلان اجرایی شوند، گفت: سکوت و انفعال دولت، اندک امیدها را نیز به محاق کشانده است. تدبیر اقتصادی هم که در چنگال تحریم گرفتار آمده و دولت به‌زور امور روزمره خود را انجام می‌دهد. در بحث اعتدال سیاسی هم که دولت تدبیر آن‌قدر پس‌روی داشت که از آن‌سوی بام افتاده است.

استاندار تصمیم‌گیری‌های مؤثری داشت

معاون امور شهرستان‌های ستاد حسن روحانی در استان مازندران اظهار داشت: در مازندران استاندار و تیم مدیریتی همراه او در خصوص موضوعاتی چون مرکبات، سیل اخیر، شالی کشاورزان و ... تصمیمات و پیگیری‌های مؤثری داشتند.
زراعتی ادامه داد: در خصوص سرمایه‌گذاری قدم‌های خوبی برداشته شد. ای‌کاش نمایندگان مازندران در مجلس درباره‌ی بندر امیرآباد اتفاق‌نظر داشتند تا اتفاقات خوبی در این استان رخ می‌داد.

وی افزود: حسین زادگان روحیه‌ی سازگار و معتدلی دارد، حتی گاهی اوقات تسامح و تساهل ایشان در عرصه‌ی سیاسی، موردانتقاد هم قرار می‌گیرد.


دولت در خصوص سهم مدیریتی بانوان کار خاصی انجام نداده است
این روحانی اصلاح‌طلب عنوان کرد: دولت در خصوص مبحث سهم بانوان در مدیریت کار خاصی انجام نداده است. بالطبع نباید از استانداران توقع داشت، چون همان مشکلات و محدودیت‌ها را استانداران هم دارند. درباره انتصابات حسین زادگان نیز باید گفت که بخش عمده‌ی تغییرات مدیریتی خوب بود، درجاهایی تعلل کردند که باید برای تحول به مدیران کارآمدتری تکیه کنند. درمجموع من به دولت در سطح کلان نمره‌ی زیر ۱۰ می‌دهم!

شیخ عبدالصمد زراعتی روحانی اصلاح طلب دولت احمد حسین زادگان استاندار مازندران مازندران سهم مدیریتی بانوان