برگزیده ها
برخی نمایندگان مجلس را بی‌خاصیت کرده‌اند/فقط دنبال رأی‌آوری هستند

مازندمجلس: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متأسفانه برخی از نمایندگان، مجلس را در سال آخر بی‌خاصیت کرده‌اند چرا که فقط به دنبال رأی‌آوری هستند.

مازندمجلس: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با انتقاد از عملکرد برخی از نمایندگان در سال پایانی مجلس دهم، اظهار داشت: متأسفانه برخی از نمایندگان، مجلس را در سال آخر بی‌خاصیت کرده‌اند چرا که این افراد بیشتر وقت خود را در حوزه انتخابیه می‌گذرانند و به دنبال رأی‌آوری هستند.

وی با بیان اینکه این رفتارها در شأن مجلس نیست، افزود: برخی از نمایندگان یک سال مجلس را غیرفعال می‌کنند تا در انتخابات بعدی پیروز شوند که سوال ما از آنان این است که آیا به واقع یک سال از دوران نمایندگی خود را نابود می‌کنید که بعداً هم نماینده شوید و به مردم خدمت کنید؟!

ذوالنور تصریح کرد: اگر این افراد هدفشان خدمت‌رسانی به مردم است، در حال حاضر فرصت نمایندگی در اختیارشان است و باید برای حل مشکلات مردم اقداماتی را انجام دهند نه آنکه صرفا با توجه به انتخابات، مجلس را ناکارآمد و غیرفعال کنند.

نماینده مردم قم در مجلس بیان کرد: هدف نمایندگانی که مجلس را از حد نصاب می‌اندازند، خدمت به مردم نیست بلکه آنان اهداف دیگری را در سر می‌پرورانند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه متأسفانه برخی از نمایندگان مجلس منفعت‌طلب و فقط به دنبال کسب رأی هستند، تصریح کرد: مدتی است که کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال برررسی ۵ طرح و لایحه بسیار مهم است اما متأسفانه به علت آنکه جلسات کمیسیون به حد نصاب نمی رسد، نمی‌توانیم این طرح‌ها و لوایح را رأی گیری کرده و به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جلسات حضور نیابند، قطعاً از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهیم که اسامی آنان را اعلام کند تا مردم بدانند که کدام یک از نمایندگان عملا مجلس را تعطیل کرده‌اند.

مجتبی ذوالنور مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی