برگزیده ها
اصولگرایان اگر جامعه‌ روحانیت‌ مبارز را کنار بگذارند، شکست می‌خورند/ مردم از گروه‌های سیاسی عبور کرده‌اند

مازندمجلس: حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: هر گروهی از اصولگرایان که تمایلی برای ورود جامعه‌ روحانیت‌ مبارز به مباحث انتخاباتی ندارند، مسئول و مقصر اصلی انشقاق و در پی آن شکست احتمالی اصولگرایان در انتخابات آینده معرفی خواهند شد.

مازندمجلس: حسن بیادی با اشاره به تلاش‌های این روزهای اصولگرایان برای به دست‌ آوردن اتحاد انتخاباتی گفت: این طبیعی است که هر جریان سیاسی تلاش کند سلیقه‌های مختلف درون‌جناحی در یک لیست واحد را وارد فضای انتخاباتی کنند که خب، اصولگرایان هم بالطبع از این قاعده مستثنی نیستند.

این فعال اصولگرا ادامه داد: جریان اصولگرایی این روزها فعالیت‌های جدی‌ای شروع کرده تا بتواند به طریقی اختلاف‌سلیقه‌های موجود را که اتفاقاً جدی هم هستند حل کند بلکه از این طریق در شرایطی خود را مهیای انتخابات مجلس یازدهم کنند که همه طیف‌های جناح راست قرار را بر احترام به لیست واحد بگذارند. چرا که اگر غیر از این عمل شود، کار دشوار خواهد شد و شانس برنده شدن پایین می‌آید.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی همچنین به وجهه و قدرت جامعه‌ روحانیت‌ مبارز اشاره کرد: لازم است در این شرایط که به هر دلیل اختلاف و چندپارگی در جمع اصولگرایان مشهود است، آقایان از روحانیون حاضر در جامعه‌ روحانیت‌ مبارز بخواهند با ورود به این موضوع مشکل را حل کنند.

او در همین راستا توضیح داد: البته خبرهایی مبنی بر به حاشیه‌ کشیده‌ شدن جامعه‌ روحانیت‌ مبارز شنیده می‌شود که باید گفت اگر اصولگرایانی که در حال تدارک فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان هستند به اعضای جامعه‌ روحانیت‌ مبارز بی‌توجهی کنند و آنها را از مناسبات انتخاباتی حذف کنند، شک نکنید اصولگرایان با چند لیست مختلف وارد فضای انتخاباتی خواهند شد که شکست‌شان در چنین حالتی واضح است.

بیادی همچنین اضافه کرد: به همین دلیل باید اذعان داشت آقایان حتماً و قطعاً باید به سراغ اعضای جامعه‌ روحانیت‌ مبارز بروند تا آنها اقدام‌های لازم را برای اتحاد انجام دهند. این را هم باید در نظر گرفت هر گروهی از اصولگرایان که تمایلی برای ورود جامعه‌ روحانیت‌ مبارز به مباحث انتخاباتی ندارند، مسئول و مقصر اصلی انشقاق و در پی آن شکست احتمالی اصولگرایان در انتخابات آینده معرفی خواهند شد و باید مسئولیت رویکردشان را برعهده بگیرند.

حسن بیادی در پایان صحبت‌هایش گفت: نکته مهم دیگر درباره انتخابات اسفندماه این است که به دلیل وضعیت کنونی، لازم است انتخابات پرمشارکتی داشته باشیم. چراکه مردم به دلیل وضعیت سختی که دارند هم از دولت ناراضی‌اند و هم از گروه‌های سیاسی عبور کرده‌‌اند. با این حال در مدت‌زمان باقی‌مانده باید سعی کنیم به نوعی رضایت مردم را جلب کنیم تا آنها با حضور در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر به دنیا نشان دهند مردم با وجود سختی‌ها همیشه و در هر شرایطی پشت نظام می‌ایستند.

انتخابات انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی جامعه روحانیت مبارز حسن بیادی اصولگراها