برگزیده ها
خواسته اصلی موتلفه ائتلاف بزرگ است

مازندمجلس: دبیرکل حزب موتلفه، سیاست حزب متبوعش برای انتخابات مجلس یازدهم را تلاش برای ائتلافی بزرگ میان اصولگرایان عنوان کرد.

مازندمجلس: اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جلسات اصولگرایان برای ایجاد وحدت در میان خود برای انتخابات مجلس یازدهم تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی همواره به دنبال وحدت بین تمام گروه های اصولگرا بوده و مد نظر ما وحدتی است که همه در ذیل آن باشند.

او در ادامه گفت: حزب موتلفه در تمام سال‌های فعالیت خود در کنار روحانیت اصیل مبارز و انقلابی بوده و تنها حزبی است که در اساسنامه خود به طور صریح به همکاری با روحانیت اصیل  اشاره کرده و در عمل آن را  محقق ساخته است.
دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به اینکه شورای مرکزی حزب برای ایجاد وحدت به او اختیار شرکت در هر جلسه‌ای را با راهبرد ایجاد وحدت داده است افزود: ما به دنبال وحدت صد درصدی هستیم اما اینکه چه مقدار آن محقق شود بستگی به شرایط و جلسات آینده دارد.

بادامچیان در پاسخ به سوالی در خصوص جلسه برخی از چهره‌های اصولگرا با حجت الاسلام ناطق نوری اظهار داشت: از مشروح جلسه هیچ اطلاعی ندارم اما از حضور آقای ناطق نوری برای وحدت استقبال می‌کنیم. 

انتخابات مجلس یازدهم وحدت اصولگرایان اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی