برگزیده ها
می‌خواهند با پول کثیف وارد مجلس شوند

مازندمجلس: هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) دقایقی پیش در محل مجلس قدیم آغاز شد.

مازندمجلس: در این اجلاسیه که به مدت دو روز در تهران برگزار می‌شود، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی و حجت‌الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه برای نمایندگان خبرگان سخنرانی می‌کنند.

همچنین نمایندگان خبرگان نیز در ۱۵ نطق پیش از دستور به بیان نقطه نظرات خود درباره مسائل سیاسی روز می پردازند.

آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) با بیان اینکه امسال سال فوق العاده‌ای است که با هیچ سالی قابل مقایسه نیست، گفت: در این سال پیروزی های زیادی نصیب انقلاب اسلامی شده و رخدادهای زیادی در آن به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه ما باید قدر قدرت ایران را بدانیم، اظهار کرد: ما امسال انتخابات را داریم که سرنوشت مملکت را تعیین می‌کند. پس نمایندگان خبرگان هم نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند بلکه باید کمک کنند تا افراد خوبی وارد مجلس شوند و کار مردم را دنبال کنند و مشکلات‌شان را رفع سازند وگرنه جز این شود همین است که الان می ببینم.

جنتی با اشاره به خط قرمزهای شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها، تصریح کرد: یک عده با پول های کثیف می خواهند وارد مجلس شوند و این خط قرمز ما در شورای نگهبان است. ما تحت تاثیر افکار جریان های سیاسی قرار نمی گیریم. پس کسی انتظار نداشته باشد ما کسانی را به دلیل اینکه عده‌ای با آنها دشمن هستند ردشان کنیم یا کسانی را که عده‌ای با آنان دوست هستند، تایید کنیم ما برای رضایت خداوند کار می کنیم نه خوشامد افراد.

وی در پایان اظهار کرد: راه برای کسانی که نظام، اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند برای حضور در انتخابات باز است ولی ما حتما جلوی کسانی را که می خواهند با پول‌های کثیف وارد انتخابات شوند را می گیریم.

مجلس خبرگان احمد جنتی انتخابات پول کثیف انتخاباتی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی