برگزیده ها
با سیاسی‌کاری اصلاح طلبان را متهم به مخالفت با شفافیت آرا می‌کنند

مازندمجلس: دبیر کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: طرح امیدی‌ها برای شفافیت آرای مجمع تشخیص و شورای نگهبان سنگ محکی است برای کسانی که این طرح را سیاسی کرده‌اند.

مازندمجلس: جلال میرزایی درباره جزئیات طرح امیدی‌ها برای شفافیت آرای مجمع تشخیص و شورای نگهبان، گفت: این طرح در حقیقت واکنشی به انتشار سیاسی و جهت‌دار اخبار منتشر شده درباره شفافیت آراء نمایندگان مجلس شورای اسلامی است .

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: براساس این طرح نهادهایی نظیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان و نهادهایی از این دست نیز موظف به انتشار عمومی آرا خود هستند. این طرح در حقیقت آزمونی است برای افرادی که مدعی ایجاد شفافیت در کشور هستند که اگر به راستی خواهان این موضوع هستند، بیایند و تمام نهادهای مسئول را موظف به ایجاد شفافیت کنند.

وی تاکید کرد: محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از جمله موافقان طرح ایجاد شفافیت در آرای نهادهای مسئول در جمهوری اسلامی است.

میرزایی خاطرنشان کرد: اگر افراد مدعی شفافیت، به راستی به این موضوع اعتقاد دارند، آرای خود در روز رای‌گیری درباره فوریت طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی را منتشر کنند. برخی افراد که خودشان به فوریت این طرح رای منفی داده‌اند، حالا با سیاسی‌کاری مدعی شده‌اند و اصلاح‌طلبان را متهم می‌کنند.

شفافیت آرا نمایندگان کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس جلال میرزایی