برگزیده ها
همت عالی به کمک شهرداری ساری شتافت/ خدمات رایگان پزشکی و دندان پزشکی به پرسنل سازمان آتش‌نشانی

اختصاصی مازندمجلس: در حالی که پرسنل شهرداری ساری با انبوه معوقات و عدم امنیت شغلی مواجه‌اند و بسیاری ماه هاست که دفترچه بیمه آنان از اعتبار ساقط شده است خیریه همت عالی مازندران اقدام به ویزیت رایگان پرسنل و خانواده‌های سازمان آتش‌نشانی ساری نموده است.

اختصاصی مازندمجلس: اقدام شایسته‌ای که می‌تواند به عنوان مسئولیت اجتماعی این تشکل مردم نهاد مرهمی باشد بر انباشتی از مشکلات پرسنل این سازمان و سایر پرسنل شهرداری ساری.

شایسته است مدیریت جدید شهرداری ساری به همکاری بیشتر با تشکل‌های مردم نهاد اهتمام ورزد تا شاهد مشارکت فعالانه شهروندان در حل مسائل و مشکلات شهری باشیم، چراکه بسیاری از مسائل و مشکلاتی که پرسنل شهرداری و خانواده‌های آنان دست به گریبان می‌باشند با همکاری و مساعدت و حمایت تشکل‌های مردم نهاد قابل حل می‌باشد و از این حیث اندکی از بار مسئولیت مدیران شهری کاسته خواهد شد تا آنان به مسائل اساسی‌تر شهر بپردازند.

شایان ذکر است روز گذشته و در آستانه ۷ مهر روز آتش نشانی یکصد و بیست و هفتمین برنامه جهادی کاروان سلامت خیریه همت عالی مازندران با ارائه بیش از ۲۰۰ ویزیت تخصصی و خدمات دندانپزشکی رایگان ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی و خانواده‌های آنان برگزار شد.

پیش از این خیریه مردم نهاد همت عالی که توسط دکتر عالیه زمانی (پزشک ساروی) و برخی از پزشکان متخصص و فوق تخصص مدیریت می‌شود اقدام به ویزیت رایگان در سراهای تداوم نیز نمودند که مجموعه ویزیت‌های رایگان این تشکل مردم نهاد از مرز ۴۰ هزار نفر گذشته است.

خیریه همت عالی مازندران شهرداری ساری سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری پزشک ساروی مسئولیت اجتماعی تشکل مردم نهاد ویزیت رایگان