برگزیده ها
قالیباف لیست جدا نمی‌دهد/ حضور زنان در مجلس پررنگ‌تر شود

مازندمجلس: سخنگوی جامعه روحانیت گفت: آقای قالیباف به دلیل اینکه عضو شورای وحدت راهبردی اصولگرایان است به صورت جدا از این شورا، لیستی ارائه نمی‌کند.

مازندمجلس: غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به ساماندهی اصولگرایان در انتخابات پیش روی مجلس اظهار کرد:  تمام هدف ما این است که مجموعه تشکل‌های  جریان انقلابی با یکدیگر در ائتلاف حضور پیدا کنند و در تهران به طور ویژه به لیست واحد برسند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در راستای اتحاد اصولگرایان شورای وحدت راهبردی تشکیل شده و روند تکاملی را طی کرده است، اگر این روند تکاملی به نقطه هدف برسد، امید ما به شدت بالا می‌رود که اصولگرایان به لیست واحد دست پیدا کنند این لیست باید ترکیبی از نیروهای با تجربه و جوان باشد، زیرا ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم. علاوه بر این، حضور خانم‌ها باید در مجلس شورای اسلامی پررنگ‌تر شود.

فعال سیاسی اصولگرا درباره ارائه لیست جدا از شورای وحدت راهبردی اصولگرایان توسط قالیباف گفت: آقای قالیباف به دلیل اینکه عضو شورای وحدت راهبردی اصولگرایان است به صورت جدا از این شورا، لیستی ارائه نمی‌کند؛ البته امید است که جبهه پایداری هم به شورای ائتلاف بپیوندد.

اصولگرایان غلامرضا مصباحی مقدم محمد باقر قالیباف شورای وحدت اصولگرایان جامعه روحانیت مبارز