برگزیده ها
ما چوب زباله را می‌خوریم شما نام و نانش را!

اختصاصی مازندمجلس: بحران زباله کیاسر اگرچه بیش از یک دهه برای اهالی این شهر بیماری‌های عفونی را به ارمغان آورد اما برای عده‌ای نام و نان داشت‌.

اختصاصی مازندمجلس: چنانکه برخی از حمل طلای کثیف به زر تمیز رسیده‌اند و عده‌ای دیگر چوب خوردنِ مردم را بهانه‌ای برای زباله سواری و نام آفرینی خود قرار داده‌اند گویی طی این سال‌ها هیچ مسئولیتی نداشته و از همه جا بی‌خبرند، غافل از اینکه مردم این شهر باهوش‌تر از آنند که دیگر سلامت فرزندان خود را به آب نبات نطق‌های نمایشی بفروشند.

در ایامی که مردم، به دفن زباله در کیاسر معترض شدند، استاندار بی‌هیچ برنامه مشخص و زمان‌بندی شده‌ای برای حل این معضل، برنامه سفر خارجه زمان‌بندی نمود و بخشدار وقت چهاردانگه در زمان مکان‌یابی کیاسر به عنوان مرکز دفن زباله، در پیج اینستاگرام خود در حمایت از لایه ازون استوری گذاشت.

نماینده وقت نیز که خود از مسببان انتقال مرکز دفن زباله به کیاسر بود بی‌آنکه سخنی از عملکرد خود بگوید احتمالا نگران این بود که مهمانان پایتخت‌نشین خود را کجا به پیاده روی ببرد.

بی‌شک معضل اصلی زباله کیاسر ناشی از پسماندهای سیاسی است که حتی به جان مردم نیز رحم نمی‌کنند و آن را نیز ابزار انتخاباتی خود قرار می‌دهند.

 

 

زباله کیاسر محمد دامادی پسماند سیاسی حسین زادگان رمضان شجاعی مجلس