برگزیده ها
چماق نطق را بر سر مردم نکوبیم!

اختصاصی مازندمجلس: گویی این نمایندگان فصلی، مترصد یک فرصت و موج رسانه‌ای هستند تا سوار بر آن غیبت‌های حضور و شانه‌خالی کردن از مسئولیت‌های خود را در ذیل این موج پنهان نمایند.

اختصاصی مازندمجلس: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت که مسئولیت قانون‌گذاری و نظارت را بر عهده دارند و باید از منافع مردم دفاع نمایند اما بعضا کرسی نمایندگی مجلس را در حد چانه‌زنی برای منافع شخصی و محفلی خود تنزل داده‌اند به نحوی که نطق، تذکر، طرح سوال، رای اعتماد، استیضاح و همه فعالیت نمایندگی خود را حول همان منافع شخصی تعریف می‌نمایند و بی‌آنکه توضیحی نسبت نبود توجه به منافع عامل در عملکرد خود ارائه نمایند و دلیل غیبت‌های متعدد خود در مجلس را توضیح دهند و اینکه چرا حدود یک سوم جلسات مجلس را غایب بوده‌اند نطق خود در مجلس را همچون چماقی بر سر مردم می‌کوبند.

گویی این نمایندگان فصلی، مترصد یک فرصت و موج رسانه‌ای هستند تا سوار بر آن غیبت‌های حضور و شانه‌خالی کردن از مسئولیت‌های خود را در ذیل این موج پنهان نمایند.

 حال آنکه پس از اندکی گذشت زمان کاشف به عمل می‌آید که این نطق‌های نمایشی، پوششی برای عملکرد خارج از عرف نمایندگی خود بوده است.

 باید به این نمایندگان متذکر شد که دوره نمایندگی مجلس چهار سال است و نه چهار ماه و بی‌شک مردم در انتخاب خود، عملکرد چهار ساله‌ شما را ملاک تصمیم خود قرار خواهند داد نه عملکرد چهار ماهه و چهار روزه شما را.


مجلس نطق نمایشی مجلس انتخابات مجلس یازدهم