برگزیده ها
فضای موجود برای رقابت انتخاباتی را ناسالم، خارج از عرف و اخلاق می‌بینم

اختصاصی مازندمجلس: علی رغم اتفاقاتی که افتاده بود، اینجانب تصمیم داشتم در انتخابات آینده طبق شکلی که عرض کردم شرکت نمایم، اما اتفاقات عجیبی در حال وقوع هست که مجبور شدم این مطالب را خدمت شما عرض کنم.

اختصاصی مازندمجلس: سلام

مردم شریف شرق استان مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش هست و گمانه زنی‌ها در خصوص کاندیداهای احتمالی در فضاهای مجازی و جامعه، لیست‌های متعددی را پیش روی مردم قرار داده است. در رابطه با حضور اینجانب در انتخابات آینده لازم است مطالبی را خدمتتان عرض کنم، حدود یک سال قبل با مسئولین ستاد انتخاباتی خودم در انتخابات قبلی جلسه‌ای تشکیل دادم، به آنها عرض کردم استراتژی اینجانب در انتخابات آینده تغییر کرده است، تمامی دوستان را آزاد گذاشتم تا هر تصمیمی برای خودشان در فعالیت یا حمایت از هر کاندیدایی دارند، بگیرند و هیچ کدام مجبور نیستند که از اینجانب حمایت نمایند و فعالیت داشته باشند. اما از آنها و کلیه‌ی کسانیکه از خودم این سوال را داشتند، گفتم که من ثبت‌نام خواهم کرد اما هیچ فعالیت ستادی و تبلیغاتی نخواهم داشت، البته این نظر من دلایل خاص خودم را دارد که شرحش در این مقوله نمی‌گنجد به همین خاطر تمامی دوستان را آزاد برای تصمیم گیری گذاشتم اما اتفاقاتی در جامعه افتاده که ته مانده‌ی انگیزه‌هایم را برای حضور در انتخابات، از بین برده است.

در انتخابات قبلی در جریان هستید که چه با من و بعضی از کاندیداهای دیگر کردند. تهمت عدم التزام به اسلام قطعا برای تهمت زنندگان بار شرعی سنگینی خواهد داشت که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند، در شورای نگهبان به آقای سام سوادکوهی گفتم که این عدم التزام به اسلام یعنی چی؟ با چه متر و ترازو حساب کردید؟ ایشان چندین بار پرونده را ورق زدند و چندین بار استغفار کردند و گفتند شورای نگهبان راسا اقدام نکرده و این نظر هیئت نظارت شهرستان بوده و ما عینا ابلاغ کردیم.

علی رغم اتفاقاتی که افتاده بود، اینجانب تصمیم داشتم در انتخابات آینده طبق شکلی که عرض کردم شرکت نمایم، اما اتفاقات عجیبی در حال وقوع هست که مجبور شدم این مطالب را خدمت شما عرض کنم.

متاسفانه سقوط اخلاقی را در بین سیاسیون و فعالان اجتماعی میبینم که مایه شرمساری است. در انتخابات قبلی اگر من تایید صلاحیت میشدم و بقیه‌ی کاندیداها با همان اتهام عدم التزام به اسلام، رد می‌شدند، قطعا از ادامه‌ی حضور در انتخابات انصراف می‌دادم چون ماندن در چنین شرایطی به معنای تایید رفتاری غیر اخلاقی و غیر اسلامی دانسته و خودم را شریک در این بدعت خطرناک می‌دانستم.

اتفاقی که در طی این چند روز در فضای مجازی و انتشار ویدئویی که یکی از کاندیداها را هدف قرار داده، رفتاری بسیار غیر اخلاقی و غیر شرعی و بدور از انسانیت و بیانگر سقوط کامل اخلاقی و سیاسی است. اگر بنا بر صحت ادعا باشیم، اشاعه و نشر این مطالب هزاران بار بدتر از اصل ماجراست، چه کسی از این ماجراها سود می‌برد؟ با چه هزینه‌ای بهانه برای خدمت به خلق برای خودمان بسازیم؟ چه کسانی با حذف رقیب با هر روشی چه به شکل دور قبل که با من و امثال من رفتار شد و چه حالا که یک خط جدید باز شده سود می‌برند و با دم خود گردو می‌شکنند؟

مسئول جلوگیری از این رفتارها چه کسی هست؟ نکنه خدای نکرده کسانی‌که باید جلوی این رفتارهای ناصواب را بگیرند خود نافع این جریانات از قبل تا حال هستند؟ حرف‌های زیادی دارم که هم مجال گفتن نیست و هم شاید بار حقوقی داشته باشد و برای بهانه جویان بهانه‌ای برای ایجاد پروژه‌ای جدید شود.

 پناه بر خدا می‌برم و تمامی رفتارهای غیراخلاقی و غیر شرعی که برای اهداف خاص طراحی می‌شوند را محکوم می‌کنم، فضای موجود برای رقابت انتخاباتی را ناسالم، خارج از عرف و اخلاق می‌بینم و به همین خاطر به همان خدمت پزشکی به مردم کشورم و بعضا خارج از کشور اکتفا می‌کنم و در انتخابات آتی در اعتراض به رفتارهای غیر انسانی و به دور از شان، نام نویسی نخواهم کرد، از همه‌ی کسانیکه قبلا گفتم در انتخابات شرکت می‌کنم عذرخواهم این مطالب را بدون هماهنگی با دوستانم نوشتم شاید مورد سوال هم واقع شوم اما عذر مرا بپذیرید. در نهایت صحت و سلامت جسمی و عقلی و بدون هیچگونه ترس از اتفاقات احتمالی در صورت حضور در انتخابات آینده و صرفا در جهت اعتراض به رفتارهای غیر اخلاقی اخیر اشاعه دهندگان خبرها در فضای مجازی تصمیم فوق را گرفتم.

• خواهشمندم در انتشار این پیام و اطلاع رسانی، همکاری لازم را بفرمائید.

• دکتر ایوب برزگر نژاد
• دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ 

انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه بهشهر نکا و گلوگاه مازندران ایوب برزگرنژاد