برگزیده ها
نمایندگان مرجوعی به خانه باز خواهند گشت/ دوم اسفند، خروج ضایعات سیاسی از مجلس

اختصاصی مازندمجلس: عملکرد چهارساله نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی ملاک خوبی برای سنجش آنهاست. اگر مشارکت در طرح‌ها و لوایح و همچنین موضع‌گیری‌های به موقع و پیگیری‌های مکرر را سطحی‌ترین نوع از عملکرد یک نماینده بدانیم، با بررسی روند کار برخی نمایندگان درمی‌یابیم که در این فرصت چهارساله بازدهی مثبتی نداشته‌اند.

اختصاصی مازندمجلس:  عملکرد چهارساله نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی ملاک خوبی برای سنجش آنهاست. اگر مشارکت در طرح‌ها و لوایح و همچنین موضع‌گیری‌های به موقع و پیگیری‌های مکرر را سطحی‌ترین نوع از عملکرد یک نماینده بدانیم، با بررسی روند کار برخی نمایندگان درمی‌یابیم که در این فرصت چهارساله بازدهی مثبتی نداشته‌اند.

برخی نمایندگان که براساس آنچه خود می‌نامند، به علت عملکرد منفی و عدم بازدهی اقدام به دخالت در عزل و نصب مدیران می‌نمودند، امروز و در کمتر از ۵ماه مانده به انتخابات مجلس، خود در آستانه درب خروجی ساختمان بهارستان قرار گرفته‌اند.

یقینا نماینده‌ای که با ده‌ها هزار رای و خرج‌های چندصد میلیونی و بلکه میلیاردی راهی خانه ملت شده تا از حقوق مردم دفاع کند و در فرآیند قانون‌گذاری مشارکت داشته باشد اما امروز تنها دستاوردش توییت‌های بی‌فایده، غیبت‌های طولانی، چرت‌زدن در صحن علنی و یا فعالیت غیرشفاف است، نمی‌تواند وکیل مناسبی برای مردم در دوره یازدهم مجلس باشد.

فعالیت‌های این دست از نمایندگان را باید یک تجربه سخت چهارساله برای مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان دانست. حال که این دوره چهارساله رو به پایان است نماینده خنثی به مثابه کالای مرجوعی به حوزه انتخابیه خود برمی‌گردد.

فساد اقتصادی مازندران مجلس شفافیت انتخابات مجلس یازدهم