برگزیده ها
رقابت شاعری با رکورد آرای دوره گذشته خود/ پیروزی قبل از ثبت نام

اختصاصی مازندمجلس: علی محمد شاعری اینک خود را در حالی برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم آماده می‌کند که رقیب شاخصی در این حوزه انتخابیه برای خود نمی‌بیند.

اختصاصی مازندمجلس: علی محمد شاعری که اسفند ۹۴ با بیش از ۷۰ هزار رای از حوزه انتخابیه شرق مازندران راهی مجلس شد، در حالی که اولین دوره نمایندگی خود را تجربه می‌کرد توانست در سال نخست رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شود و طی سال‌های بعد نیز مناصب مختلف هیئت رئیسه این کمیسون را برای خود حفظ کند.

علی محمد شاعری اینک خود را در حالی برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم آماده می‌کند که رقیب شاخصی در این حوزه انتخابیه برای خود نمی‌بیند.

به نحوی که با حاشیه اخلاقی یکی از کاندیدا احتمالی این حوزه و اعلام عدم ورود یکی دیگر از نامزدهای انتخابات عملا شاعری یکه‌تاز انتخابات در حوزه انتخابیه شرق استان می‌باشد.

همین مسئله سبب شد لیدرهای انتخاباتی برخی از کاندیدا احتمالی که شانس چندانی برای کاندیدا متبوع خویش متصور نبودند به ایشان بپیوندند.

برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب، برخی از اعضای شوراهای فعلی و ادوار شهرهای شرق استان و اخیرا تعدادی از فعالین سیاسی اصولگرا که از مدیران سابق این حوزه انتخابیه بودند به ایشان پیوستند تا در بزم پیروزی زودهنگام شاعری مشارکت کنند.

بر این اساس به نظر می‌رسد شاعری تنها با رکورد دوره گذشته خود رقابت خواهد کرد و اینکه آیا می‌تواند رکورد آرای دوره گذشته خود را بشکند و با آرای بیشتری نسبت به گذشته وارد بهارستان شود یا خیر؟

با توجه به این مسئله، انتظار می‌رود که ایشان در پیگیری مسائل حوزه انتخابیه شرق استان چشم‌اندازی حداقل چهار ساله داشته باشند و همچون برخی از همتایان خود نگاه چهارماهه تا انتخابات نداشته باشند.

مازندران انتخابات مجلس یازدهم بهشهر مجلس