برگزیده ها
از مهندسی انتخابات بپرهیزید

مازندمجلس: یک عضو فراکسیون ولایی مجلس در تذکری به وزیر کشور با بیان اینکه ما عزل و نصب های خلاف قانون را رصد می کنیم، گفت: از مهندسی انتخابات بپرهیزید.

مازندمجلس:

سید محمد جواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به قوه قضاییه با بیان اینکه آقای رییسی اشاره کردند ترک فعل هم جرم است، گفت: گاهی اوقات برخی مسئولین با ترک انجام وظیفه یا با کارشکنی جلوی تولید کنندگان را سد می‌کنند. دادگاه رفع موانع تولید تشکیل شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: از مهندسی انتخابات بپرهیزید، عزل و نصب های خلق الساعه و یا حتی خلاف قانون انجام می‌شود، ما این را رصد کردیم، امیدواریم وزیر دستور دهد تا جلوی این موضوع گرفته شود.

ابطحی اضافه کرد: در خصوص تسریع در اجرای کامل مواد ٣٨ و ٣٩ قانون جامع ایثارگران به فرمانده سپاه و رییس سازمان برنامه بودجه تذکر می دهم، متاسفانه این قانون برای برخی اجرایی شده ولی برای برخی اجرایی نشده است، چند روز دیگر روز نابینایان است دولت و سازمان بهزیستی با پرهیز از شعارگرایی به مشکلات آن ها توجه کند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش و دولت عنوان کرد: آیین نامه اجرایی قانون استخدام حق التدریسی ها، شرکتی ها و نهضتی ها با قانون مصوب مطابقت ندارد، ما این را نوشتیم تا رییس مجلس هم به این موضوع ورود کند تا این آیین نامه را باطل اعلام کنند.

مجلس شورای اسلامی وزارت کشور انتخابات انتخابات مهندسی شده انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم