برگزیده ها
ادغام هفت طرح شفافیت برای ارائه به مجلس

مازندمجلس: طراحان طرح‌های شفافیت توافق کردند که به جای ارائه هفت طرح شفافیت در مجلس با ادغام این طرح‌ها یک طرح جامع و کامل در این باره به مجلس ارائه شود.

مازندمجلس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طراحان طرح‌های شفافیت صبح امروز نشست مشترکی را در کمیسیون آیین‌نامه مجلس برگزار کردند و در این نشست راهکارهای جمع‌بندی نهایی این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی گفت: در این جلسه نقطه نظرات مختلفی از سوی طراحان هفت طرح شفافیت در مجلس مطرح شد و جمع‌بندی کار این بود که طراحان این طرح‌ها نشستی را با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند و از وی خواسته شود تا به این موضوع ورود پیدا کند. 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: بنده بر این اعتقادم که اگر آقای لاریجانی دلش بخواهد و اراده‌اش بر این باشد که این موضوع شفافیت به نتیجه برسد می‌تواند بستر هماهنگی‌اش را فراهم کند ، من در این جلسه پیشنهاد کردم که در یک جلسه غیرعلنی ضرورت بحث شفافیت برای نمایندگان تبیین شود. 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این همه طراحان هفت طرح شفافیت روی این موضوع توافق کردند که این طرح‌ها با هم ادغام شوند و یک متن کامل‌تر و جامع‌تری برای شفافیت تهیه و تدوین شود. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس  در پایان گفت: یکی از طرح‌های شفافیت که طرح مشترک بنده و آقای فتحی است در نوبت پنجم دستور کار صحن علنی قرار دارد و اگر این هماهنگی‌ها انجام شود طرح جامعی که از مجموع هفت طرح شفافیت تهیه می‌شود به جای این طرح که در نوبت پنجم صحن علنی است قرار گیرد و ما همین رضایت را داریم که یک طرح جامع در حوزه شفافیت تهیه و به تصویب برسد. 

مجلس شورای اسلامی مجلس دهم طرح شفافیت شفافیت در مجلس