برگزیده ها
 مجمع نیروهای خط امام فعالیت انتخاباتی‌اش را آغاز می‌کند

مازندمجلس: یک عضو مجمع نیروهای خط امام از وارد شدن تشکل سیاسی متبوع خود به موضوع انتخابات در جلسات اخیر شورای مرکزی خبر داد و گفت: نظر ما شرکت در انتخابات است اما باید ببینیم فیلتر شورای نگهبان در این زمینه چگونه عمل می‌کند.

مازندمجلس: قاسم مهرزاد صدقیانی در پاسخ به این پرسش که آخرین فعالیت‌های مجمع نیروهای خط امام برای انتخابات مجلس در روزهای اخیر چه بوده است اظهار کرد: جلسات شورای مرکزی که به صورت مرتب برگزار می‌شود و در جلسه اخیر نیز کمیته انتخابات ما تشکیل شد. همچنین راجع به موضوع انتخابات و وضعیت کلی کشور و خط مشی اصلاح طلبان شورای سیاست گذاری نیز بحث و تبادل نظر انجام شد.

وی افزود: قرار است در جلسات آینده تصمیم بگیریم که چگونه در زمینه انتخابات عمل کنیم. هر چند که در این موضوع آنچه اهمیت دارد این است که فیلتر شورای نگهبان چگونه عمل می‌کند و راه را برای فعالیت‌ها چه اندازه باز می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه ما نظرمان شرکت در انتخابات است اظهار کرد: باید درباره چگونگی حضور در انتخابات همچنان بحث و گفت‌وگو داشته باشیم و نیز با شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بیشتر گفت‌وگو کنیم تا اگر اختلاف نظرهایی هم وجود دارد با بحث و گفت‌وگو رفع شود، اما آنچه مهم است این است که ما باید اصلاحات را به سمتی حرکت دهیم که از فضای تیمی و گروهی فاصله بیشتری بگیرد و اینگونه نباشد که برخی بگویند به نام اصلاحات باید فلان اقدامات انجام شود. هر چند که ما تا کنون نیز برای وحدت سکوت کرده‌ایم و چیزی نگفته‌ایم.

انتخابات 98 مجمع نيروهاي خط امام انتخابات مجلس یازدهم