برگزیده ها
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آنکه هست گیرند

اختصاصی مازندمجلس: این روزهای شهر ساری را، در علم سیاست، روزهای ماه عسل سیاسی می‌نامند؛ روزهایی که شهر را تب‌و‌تابی سخت فرا گرفته است؛ که ان‌شالله عاقبتش به خیر باشد؛ و برنده‌اش مردم.

اختصاصی مازندمجلس: در این میانه برخی هستند که اقوال و اطوار خود تا همین چند ماه گذشته را از یاد برده‌اند و جای بسی افسوس و حسرت و درد است، که افرادی در کمال آرامش، برای خوشامد تیم جدید مدیریت شهری و به جهت منحرف نمودن افکار عمومی جامعه، از جایگاه کارگری و به نام کارگران و کارمندان، حقیقت مربوط به وضعیت کارکنان اخراجی شهرداری را مطابق قانون جلوه می‌دهند نه آنگونه که بود و هست.  
 
می‌بایست از این آقا و سایر آقایان بپرسیم که، شما در تمام مدتی که به زعم شما این تخلفات در جذب نیروهای شرکتی صورت می‌گرفت کجا بودید و چه می‌کردید؟ چرا شجاعت و جسارت نداشتید که تخلفات اعضای شورای شهر و یا مدیران شهرداری را به مردم گزارش بدهید؟  
 
اگر در جذب نیروهای اخراجی تخلفی صورت گرفته است، حتماً قبول دارید که در جذب سایر نیروهای شرکتی متقدم هم تخلفات مشابه و زد و بندهای سیاسی وجود داشت. پاسخ شما چیست؟ آیا نیروهای شرکتی متقدم براساس نخبه سالاری و با آزمون وارد شهرداری شده‌اند؟
 
آیا فقط این کارکنان که از میان جوانان بیکار شهر می باشند، می‌بایست تاوان پس بدهند؟ چرا جرأت ندارید نام دانه درشت‌ها را شفاف و برای تنویر افکار عومی اعلام نمایید؟  
 
افرادی که اخراج کارکنان شهرداری را قانونی جلوه می‌دهند؛ و نظر چشمان خطاپوش خود را بر خطاها و بی‌عدالتی‌ها می‌بندند؛ می‌بایست یک چیز را به خوبی در یادشان داشته باشند. «گر حکم شود که مست گیرند؛ در شهر هر آن که هست گیرند» امیدواریم این فرد و سایر افراد مستی نکرده باشند.  
 
نویسنده: مسعود طبری

شهرداری ساری ساری شورای اسلامی شهر ساری مرکز استان مازندران مازندران