برگزیده ها
زنان ایرانی پاسخ فضاسازی‌ها را دادند

مازندمجلس: حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: زنان ایرانی با رفتارهای اخلاقی خود درس بزرگی به تابو سازانی دادند که مخالف حضور آنها در ورزشگاه بودند.

مازندمجلس: حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها تابو نبود بلکه افرادی که استاد فضاسازی هستند این تابو را به وجود آورده بودند.

وی افزود: متاسفانه افرادی فضا و شرایطی را به وجود آوردند که زنان حق حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند و و نباید مسابقات فوتبال را از نزیک تماشا کنند. این موضوع زیبننده زنان ایرانی نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فضا به گونه‌ای پیش برود که کوچک‌ترین مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور ما از سوی دشمنان سیاه‌نمایی شود و این بهانه را به دشمنان بدهد که مدعی شوند با فشار رسانه‌ای سیاسی آنها باعث شد زنان مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زنان و مردان ایرانی در جمهوری اسلامی ایران و در عرصه‌های مختلف حضوری پرنگ و فعال داشته اند و همواره کرامت و شان حود را حفظ کرده‌اند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: حضور زنان در ورزشگاه آزادی خیلی چیزها را ثابت کرد و شاهد این بودیم خیلی از ناهنجاری و مسائل غیر فرهنگی که پیش از این شاهد آن بودیم در روز بازی تیم ملی رخ نداد.

وی در پایان گفت: زنان ایرانی با رفتارهای اخلاقی خود درس بزرگی به تابو سازانی دادند که پیش از این مخالف حضور زنان در ورزشگاه بودند  و ثابت کردند حضور آنها یک فرصت بزرگ است نه تهدید.

فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی زنان و مردان ایرانی ورود بانوان به ورزشگاه آزادی