برگزیده ها
تجمع نمایندگان شمالی در جایگاه هیات رئیسه مجلس

مازندمجلس: جمعی از نمایندگان شمالی مجلس با حضور در جایگاه هیات رئیسه اعتراض خود نسبت به انتقال آب دریای خزر را اعلام کردند.

مازندمجلس: جلسه علنی امروز مجلس درحالی برگزار شد که علی لاریجانی رئیس مجلس بخاطر حضور در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی در بلگراد حضور دارد و مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس سکان ریاست را در دست داشت.

جلسه امروز هم بی حاشیه نبود. از جمله آن تجمع جمعی از نمایندگان شمالی از جمله مهرداد لاهوتی،  احمدی لاشکی، اردشیر نوریان، یوسفیان‌ملا، محمدحسین قربانی، جبار کوچکی‌نژاد، دلخوش، نبی هزارجریبی، قرجه طیار، علی نجفی خوشرودی، ولی اسماعیلی و عبدالله رضیان،  در جایگاه هیات رئیسه بود. این نمایندگان با در دست گرفتن برگه‌هایی، اعتراض خود را نسبت به انتقال آب دریای خزر نشان دهند.

در این برگه نوشته شده بود که «ملت اجازه نابودی دریای خزر را نمی‌دهند. بلایی را که بر سر زاینده‌رود و دریاچه ارومیه آوردید، درباره دریای خزر تکرار نکنید. انتقال آب دریای خزر، مساوی با نابودی محیط‌زیست است #نه به انتقال دریای خزر».

پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، خطاب به این نمایندگان گفت: شما خلاف آئین‌نامه عمل می‌کنید و این اقدام شما برخلاف قانون است.برگردید سرجایتان بنشینید. بعد از این تذکر رئیس مجلس نمایندگان شمالی مجلس از جایگاه پایین آمدند تا باردیگر آرامش به صحن بازگردد.

مازندران گیلان گلستان دریای خزر سمنان انتقال آب دریای خزر