برگزیده ها
آموزش بیش از 1000 نفر از دست‌اندکاران انتخابات

مازندمجلس: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون بیش از یک هزار نفر از دست اندرکاران انتخابات آموزش دیده اند.

مازندمجلس: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: طی شش دوره آموزشی برگزار شده در مشهد مقدس برای آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات، تاکنون بیش از یک هزار نفر از دست اندرکاران انتخابات آموزش دیده اند.

به گزارش ایسنا، سید اسماعیل موسوی در دهمین جلسه ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: شش دوره برنامه‌های آموزشی تخصصی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در مشهد مقدس برگزار شده است. تاکنون ۱۷۶ نفر از رؤسا و اعضای ستاد انتخابات استان‌ها، ۲۵۲ نفر از فرمانداران و ۳۶۳ نفر از بخشداران بخش‌های مستقل، تحت آموزش قرار گرفته و با موفقیت آزمون‌های تخصصی مبتنی بر قوانین و آیین نامه انتخابات را پشت سر گذاشته‌اند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور ادامه داد: برای اولین بار، بیش از ۲۵۰ نفر از رؤسای هیأت‌های بازرسی استان‌ها و شهرستان‌ها نیز به صورت منسجم در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و با شرح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات بازرسی آشنا شده‌اند.

موسوی در پایان با اشاره به تشکیل مستمر و منظم جلسات ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: این جلسات با هدف بسیج امکانات در وزارت کشور و دستگاه‌های اداری و اجرایی و برنامه‌ریزی دقیق به منظور برگزاری باشکوه انتخابات تشکیل می شود.

انتخابات مجلس مجلس یازدهم وزارت کشور