برگزیده ها
شرط نمایندگان برای در اختیار قرار دادن لیست اموال

نماینده مشهد در مجلس گفت: متاسفانه عده‌ای از نمایندگان اعلام کرده‌اند به شرطی اموالمان را به قوه قضائیه اعلام می‌کنیم که افشا نشود، در حالی که اگر آن دارایی حلال است چرا دغدغه دارند؟ قوه قضائیه با اموال نامشروع مشکل دارد.

مازند مجلس: جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره اعلام لیست اموال و دارایی مدیران و مسئولان گفت: باید لیست اموال نامزدها و نمایندگان مجلس علاوه بر قوه قضائیه به اطلاع عموم هم برسد.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای از نمایندگان مجلس اعلام کرده‌اند به شرطی اموالمان را به قوه قضائیه اعلام می‌کنیم که این سرّ افشا نشود، در حالی که اگر آن اموال و دارایی حلال است چرا دغدغه دارند؟

وی افزود: قوه قضائیه با اموال نامشروع مدیر و مسئول کار داشته و آنرا مشکل می‌داند لذا آنهایی که اموال حلال دارند نباید دغدغه اعلام لیست دارایی خود را به دستگاه قضایی داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این که اعلام شود که ما چون مطمئن نیستیم اموال و دارایی‌مان در قوه قضائیه چگونه ثبت، ضبط و نگهداری می‌شود به دنبال کدگذاری آن هستیم و تنها رئیس قوه قضائیه باید از آن مطلع شود که به نظرم موضعگیری مناسب و در شأن مجلس نبود.

شفافیت اموال نمایندگان مجلس اعتراض به شفافیت اموال مازند مجلس