برگزیده ها
مقایسه قیمت بنزین ایران با کشورهای منطقه صحیح نیست/درآمد مردم را مقایسه کنید

نماینده مردم سبزوار در مجلس، گفت:مقایسه قیمت بنزین ایران با کشورهای منطقه صحیح نیست و برای این منظور باید شاخص رفاه و درآمد مردم این کشورها را نیز با مردم کشور مقایسه کنیم.

مازندمجلس: حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مطرح شده در صحبت‌های رئیس جمهور ، گفت: برخی از نکات و مباحث که توسط رئیس جمهور گفته شد قابل دفاع است اما مباحثی که در زمینه کاهش بیکاری، تورم و رضایت از کارنامه دولت مطرح شد قابل قبول نیست.

عملکرد دولت در حذف دهک‌های بالا قابل قبول نیست

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رئیس جمهور در زمینه حذف یارانه دهک‌های بالا و ثروتمندان عملکرد موفقی نداشته است، تصریح کرد: برای بررسی بهبود وضعیت اقتصادی مردم که گفته می‌شود بهتر شده باید سفره‌های کارگران و کارمندان نگاه کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش مالیات و نبود وام مناسب به منظور تولید بسیاری از واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها بسته شده‌اند، ادامه داد: بسیاری روستاها به دلیل عدم مدیریت، خشکسالی و بیکاری در حال خالی شدن هستند.

مالیات

طرح موضوع افزایش قیمت بنزین بازار را ملتهب کرده است

وی با تاکید بر اینکه موضوع مطرح شده توسط رئیس جمهور در خصوص افزایش قیمت بنزین التهاب جدیدی را به بازار منتقل کرده است و در این مبحث جیب کارگران و حقوق بگیران را در نظر نمی‌گیرند، عنوان کرد: دولت و رئیس جمهور نباید به دنبال برخی اقدامات پوپولیستی باشد.

مقایسه قیمت بنزین ایران با کشورهای منطقه صحیح نیست

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مقایسه قیمت بنزین ایران با کشورهای منطقه صحیح نیست و برای این منظور باید شاخص رفاه و درآمد مردم این کشورها را نیز با مردم کشور مقایسه کنیم./

قیمت-بنزین درآمد مقایسه حسن-روحانی دولت مازندمجلس