برگزیده ها
سیاست‌های محدودیت‌زا در زمینه کشت برنج متناسب با شرایط تغییر کند

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس گفت:سیاست‌های محدودیت‌زا در زمینه کشت برنج متناسب با شرایط تغییر کند.

مازندمجلس: مجید کیان پور نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، در خصوص کشت برنج در استان لرستان، گفت: بیش از 5 هزار هکتار برنج به دلیل ارزش افزوده بالا برای کشاورزان و مرغوبیتی که دارد در استان لرستان کشت می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید کشت برنج در استان‌هایی مانند لرستان که دارای پتانسیل کشت این محصول هستند را حمایت کند، تصریح کرد: دولت نباید اعلام کند که از کشت برنج در تعداد استان‌های محدودی حمایت می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در استان‌هایی که استعداد و ظرفیت کشت برنج وجود دارد حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا اقتصاد خانوار و معیشت کشاورزان تامین شود، ادامه داد: کشت برنج در استان لرستان می‌تواند تاثیر بسیار بالایی در اشتغالزایی داشته باشد.

مصوبه دولت در خصوص محدودیت کشت برنج به دلیل کم‌آبی بود اما در سال جاری میزان بارندگی‌ها مناسب بوده است


کیان‌پور با تاکید بر اینکه مصوبه دولت در زمینه محدودیت کشت برنج در برخی از استان‌ها مغایر با سیاست‌های عدالت محور است و باید از تمامی ظرفیت کشاورزی استفاده کنیم، عنوان کرد: مصوبه دولت در خصوص محدودیت کشت برنج به دلیل کم‌آبی بود اما در سال جاری میزان بارندگی‌ها مناسب بوده است.

سیاست‌های محدودیت‌زا در زمینه کشت برنج متناسب با شرایط تغییر کند

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: سیاست‌های محدودیت‌زا در زمینه کشت برخی از محصولات باید متناسب با شرایط هر سال متغیر باشد.

کشت برنج کشاورزی مجلس دولت مازندمجلس