برگزیده ها
مخالفت نمایندگان مجلس با افزایش قیمت بنزین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق جلسات غیرعلنی مجلس در هفته‌های گذشته، نمایندگان طبق نظر خود عنوان کردند که در شرایط فعلی به شدت مخالف افزایش حامل‌های انرژی و بنزین هستند.

مازندمجلس: محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به موضوع احتمال افزایش قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی و تصمیم مجلس در این رابطه گفت: تصمیم‌گیری درباره افزایش حامل‌های انرژی و بنزین طبق حکم مجلس در اختیار دولت است.

وی تاکید کرد: مجلس به دولت اجازه داده که متناسب با شرایط موجود در زمینه حامل‌های انرژی تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد؛ به نظر می‌رسد دولت باید در این زمینه به صورت کارشناسی و دقیق و متناسب با شرایط و مقتضیات روز تصمیم‌گیری کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: طبق جلسات غیرعلنی مجلس در هفته‌های گذشته، در یک نوبت پیرامون این موضوع از نمایندگان رای استمزاجی اخذ شد و نمایندگان طبق نظر خود عنوان کردند که در شرایط فعلی به شدت مخالف افزایش حامل‌های انرژی و بنزین هستند.

وی با اشاره به موضوع یارانه‌های پنهان و سرانجام این مسئله در مجلس گفت: دولت باید برنامه خود در زمینه یارانه‌های پنهان را در قالب اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه کند که البته هنوز این لایحه به مجلس ارائه نشده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: دولت تنها در این چند ماه اخیر به چند اقدام بسنده کرده است که این موارد به هیچ وجه جنس اصلاح ساختاری بودجه را ندارد.

مجلس شورای اسلامی حامل های انرژی افزایش قیمت بنزین مازندمجلس