برگزیده ها
افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام خاص غیرقانونی است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کمیسون عمران از قبل پیگیر افزایش نامعقول قیمت پروازها در برخی از ایام بوده و تا زمانی که به نتیجه برسد به پیگیری خود ادامه می‌دهد.

مازندمجلس: علیم یار محمدی با اشاره به غیر قانونی بودن افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام خاص، بیان کرد: بارها در این زمینه از وزرای راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور طرح سوال کرده‌ایم اما پاسخ قانع کننده‌ای در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: فروش بلیت بالاتر از قیمت مصوب در ایام خاص غیر قانونی است. بر اساس گزارش‌ها آژانس‌هایی خاص بلیت‌ها را با قیمت معقول می‌فروشند اما برخی از چارترها هستند که بلیت‌ها را خریداری کرده و با قیمت بالاتر عرضه می کنند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: اینکه بعضا شاهد هستیم در ایام خاص که تقاضا بیشتر از سایر اوقات است، قیمت بلیت‌ها با افزایش غیر معقولی روبه رو می‌شود؛ قابل قبول نیست و دستگاه‌های نظارتی باید به این مسئله ورود کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه آنطور که باید و شاید بر مجموعه‌هایی که در فروش بلیت هواپیما نقش دارند، نظارت اعمال نمی شود. علی رغم پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون عمران مجلس نیز تا به حال به پاسخ قانع کننده‌ای نرسیده‌ایم.

وی افزود: کمیسیون عمران و بنده نیز این موضوع را تا زمانی که به نتیجه برسد، دنبال می کنیم  تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

بلیط هواپیما قیمت بلیط هواپیما کمیسیون عمران مجلس سازمان هواپيمايي وزارت راه و شهرسازی مازندمجلس