برگزیده ها
هیچ مشکلی برای اعلام علنی و شفاف اموال خود ندارم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره محرمانه بودن اموال نمایندگان گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته قرار است که تعدادی از کارشناسان فناوری اطلاعات قوه قضائیه در میزهای تعبیه شده در هیات رئیسه به نمایندگان در ثبت اطلاعات اموال و دارایی آنها کمک کنند.

مازندمجلس: هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره محرمانه بودن اموال نمایندگان گفت: طبق مذاکرات صورت گرفته قرار است که تعدادی از کارشناسان فناوری اطلاعات قوه قضائیه در میزهای تعبیه شده در هیات رئیسه به نمایندگان در ثبت اطلاعات اموال و دارایی آنها کمک کنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که کسب کرده‌ام باید تمامی اموال و دارایی نمایندگان به شخصه در این سامانه ثبت شود و در نهایت هم کدی به آن نماینده داده شده و پس از پایان دوران نمایندگیش نیز باید اموالش را مجدداً در آن سامانه ثبت کند تا تفاوت‌ها مشخص شده و معلوم شود که آیا اموال نامشروعی وارد زندگی آن نماینده شده است یا خیر.

عضو کمیسیون امنیت مجلس تصریح کرد: من با شفاف‌سازی اموال و دارایی نمایندگان مجلس موافق هستم و قطعاً این کار را انجام خواهم داد.

وی خاطرنشان کرد: من هیچ مشکلی برای اعلام علنی و شفاف اموال خود ندارم.

چنارانی گفت:‌ وقتی نماینده مجلس از بطن مردم است چه ایرادی دارد که اموال و دارایی‌اش را مردم بدانند.

اموال-و-دارایی-نماینده-مجلس شفافیت-اموال مازندمجلس