برگزیده ها
از دست رفتن کارکرد اصلی اصلاح‌طلبان/ با حرف و شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که اصلاح‌طلبان در چند سال گذشته کارکرد اصلی خود را از دست داده اند و در سیستم فعلی جذب شده‌اند.

مازندمجلس: سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون امید مجلس(اصلاح‌طلبان) درباره استراتژی و راهبرد‌ رقابت‌های انتخاباتی برای تشکیل مجلس کارآمد از سوی جریان‌‌ها و گروه‌های سیاسی، گفت: اینکه گفته می‌شود در چند سال گذشته جریان‌های سیاسی به ویژه اصلاح‌طلبان کارکرد خود را از دست داده‌اند بحث درستی است، در چند سال گذشته اصلاح‌طلبان تا حدود زیادی کارکرد اصلی خودشان را از دست داده‌اند و جذب سیستم موجود شده‌اند.

وی تصریح کرد: ذات اصلاح‌طلبی این است که قدرت را برای اصلاح‌ می‌خواهد اما در شرایط فعلی برخی اصلاح‌طلبی را برای قدرت می‌خواهند که به نوعی جابه‌جایی در اهداف رخ داده است.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اهمیت موضوع شایسته‌سالاری تصریح کرد: باید افرادی که در جامعه دارای مراتب علمی و دانش بالا بوده و به دلیل برخی شرایط شناخته شده نیستند را شناسایی و وارد چرخه مدیریتی کشور کنیم تا از طریق وارد کردن ایده جدید به سیستم مدیریتی کشور مشکلات فعلی که اعم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است را مرتفع کنیم.

عضو شورای مرکزی خانه کارگر با تاکید براینکه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس، کاندیدایی می‌تواند اقبال بیشتری پیدا کند که برای حل مشکلات کشور راهکار و برنامه ارائه دهد، اضافه کرد: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که باید برای غلبه بر مشکلات، همه وارد شوند، با حرف و شعار نمی‌توان کشور را اداره کرد قطعا مجلس کارآمد با با شایسته سالاری و ایده محوری شکل می‌گیرد.

اصلاح طلب سهیلا جلودارزاده مجلس شورای اسلامی مازند مجلس